درگاه پرداخت تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(درگاه پرداخت تلگرام) - دانلود

درگاه پرداخت تلگرام

درگاه پرداخت تلگرام تلگرام راهنمای پیپینگ برای اتصال به سرویس تلگرام، به منوی درگاه پرداخت مراجعه و سپس گزینه پلاگینها را انتخاب نمایید و پس از آن با انتخابربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی ربات تلگرام آراد بات اتصال به درگاه بانکی با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال در ربات تلگرام، درگاه پرداخت آنلاین در ربات تلگرام فعال خواهد شد تولید خودکار لینکدرگاه پرداخت تلگرام وردپرسی شو وب مستری درگاه پرداخت این امکان را برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد تا هزینه محصولات و خدمات خود را از طریق پایانه های بانکی دریافت نمایندنحوه پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده از طریق تلگرام پس از اتمام پرداخت ، درگاه پرداخت از طریق تلگرام جزئیات تراکنش را به شما و مشتری اطلاع می دهد مهم است که اطمینان حاصل کنید که دروازه پرداختپروژه ربات تلگرام درگاه پرداخت ارزی کارلنسر پروژه ها برنامه نویسیسلام من ی ربات تلگرام درگاه پرداخت ارز دیجیتال میخوام به اینصورت که با کارت های بانکی ایرانی طرف بتونه خرید بزنه و بجاش تو کیف پولم تتر شارژ بشهآموزش ساخت ربات ثبت نام در تلگرام با درگاه پرداخت آپارات در این ویدئو با هم یک ربات ثبت نام تلگرامی را برای برگزاری دوره آموزشی می سازیم و درگاه پرداخت هم به آن اضافه می کنیم با ربات ساز فرمالو به ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام ادامه و دانلود برای دانلود اینجا کلیک فرمایید برای دانلود از طریق موبایل این نرم افزار را نصب کنید شما با داشتن یک حساب در میتوانید به راحتی یک درگاه پرداخت شخصی داشته باشید و بجای اینکه به مشتریان خود شماره کارت بدهید به آنها آدرس درگاه خود یا یکافزونه درگاه پرداخت زرین پال برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام فرهنگی و آموزشی قالب و افزونهخرید افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام ، لیست قیمت افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرامدرگاه پرداخت اینترنتی مانیار درگاهپرداختدرگاهپرداخت تلگرام، میتواند مشکلات مربوط به پرداخت را برای شما و مشتریانتان حل کند برای ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی، به شما دسترسی به پنل کاربری داده خواهد شد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting