درگاه پرداخت در ربات تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(درگاه پرداخت در ربات تلگرام) - دانلود

درگاه پرداخت در ربات تلگرام

درگاه پرداخت در ربات تلگرام ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام کابران عزیز وبسایت برای شما یک مطلبی درباره ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیتساخت درگاه بانکی برای ربات تلگرامی با پایروگرام راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی گفت و گو های مرتبط ساخت سراسری چگونگی کار با رسمی در پایتون درگاه پرداخت ساخت یک پلتفرم آموزشی با وردپرس یا نهدوره آموزش ربات نویسی تلگرام نوع با پایتون قسمت دوازدهم آخر ربات نویسی تلگرام نوع با پایتون قسمت دوازدهم پیشنهاد و انتقاد و اضافه کردن درگاه پرداخت اینترنتی به ربات تلگرامی ربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی ربات تلگرام آراد بات اتصال به درگاه بانکی با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال در ربات تلگرام، درگاه پرداخت آنلاین در ربات تلگرام فعال خواهد شدسورس کد ربات ارسال به پیوی تلگرام درگاه پرداخت نکست پی پرداخت اینترنتی سورس کد ربات ارسال به پیوی تلگرام فیلم توضیحات در رابطه با خرید ربات ارسال پیام انبوه به پیوی کل افراد در تلگرام را در یوتیوب مشاهده کنیدپرداخت آنلاین برای ربات تلگرام آموزش کسب درآمد از اینترنت پرداخت آنلاین برای رباربات تلگرام پرداخت فاکتوربه کمک این بات تلگرام، امکان ایجاد فاکتور و پرداخت آن توسط مشتریان شما بوجود میاید از قسمت مدیریت این بات شما میتونید یک یا چندپروژه آموزش ساخت درگاه پرداخت زرین پال برای ربات تلگرامی کارلنسر پروژه های پایتونآموزش ساخت درگاه پرداخت زرین پال برای ربات تلگرامی پروژههای مشابه بازطراحی بصورت کپی کردن تمام یک سایت خارجی به زبان فارسی بودجه ۵۰۰۰۰۰۰ تومان مدت ۱۰ روزقسمت افزودن درگاه پرداخت زرین پال به ربات عضویت ویژه گروه در این جلسه قسمت از دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با از پایه و پروژه محور درگاه پرداخت زرین پال را به ربات عضویت ویژه گروهی که ربات دوست داشتنی زرینپال در تلگرام رباتدوستداشتنیزر سلام ، قبلا یعنی تا چندروز پیش ، تراکنش ها هم در ربات ارسال میشد اما انگار این امکان رو ازش برداشتید سلام ایا زرین پال برای ربات های تلگرامآموزش تصویری ساخت ربات تلگرام و اتصال به فروشگاه اینترنتی وبلاگ ربات فروشگاهی لیست کالاها، عکس و قیمتها را به مشتری نمایش میدهد و در صورت تمایل مشتری، مراحل گرفتن آدرس و پرداخت پول را هم برای او در محیط تلگرام و شبیه به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting