درگاه پرداخت برای ربات تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(درگاه پرداخت برای ربات تلگرام) - دانلود

درگاه پرداخت برای ربات تلگرام

درگاه پرداخت برای ربات تلگرام افزونه درگاه پرداخت زیبال برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام فروشگاهبا استفاده از افزونه درگاه پرداخت زیبال برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام می توانید پرداخت آنلاین زیبال را به ربات خود اضافه کنیدساخت درگاه بانکی برای ربات تلگرامی با پایروگرام راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی من قصد دارم با استفاده از پایروگرام پایتون که مخصوص ساخت ربات های و هستش میخوام درگاه بانکی آیدی پی رو بهش متصل کنم تادرگاه پرداخت برای تلگرام ویرگول درگاه پرداخت برای تلگرامپرداخت اینترنتی در تلگرام به جای ارسال شماره کارت به مشتریان، روشی ساده و سریع که باعث افزایش فروش و اعتبار کسب و کار شما میشوداضافه کردن لینک پرداخت به ربات تلگرام قسمت تکمیلی آیا میخواهید در ربات تلگرام درگاه پرداخت را اضافه کنید و به کاربران لینک پرداخت ارسال کنید در این ویدیو، راهنمای کامل و عملی اضافه کردن قسمت افزودن درگاه پرداخت زرین پال به ربات عضویت ویژه گروه در این جلسه قسمت از دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با از پایه و پروژه محور درگاه پرداخت زرین پال را به ربات عضویت ویژه گروهی که نحوه پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده از طریق تلگرام یک لینک پرداخت یا کد برای کانال تلگرام یا ربات خود ایجاد کنید این به کاربران اجازه می دهد تا روی لینک کلیک کنند یا یک کد را اسکن کنند وسورس ربات فروشگاه ساز تلگرام به همراه درگاه پرداخت زرین پال میل میت ربات یکی از سورس هایی که به شدت توسط کاربران درخواست شده است سورس ربات تلگرام فروشگاه است قبلا در سایت سورس ربات فروشگاه رو با عنوان سورس ربات تلگرام فروشگاهیربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی ربات تلگرام آراد بات اتصال به درگاه بانکی با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال در ربات تلگرام، درگاه پرداخت آنلاین در ربات تلگرام فعال خواهد شدپروژه آموزش ساخت درگاه پرداخت زرین پال برای ربات تلگرامی کارلنسر پروژه های پایتونآموزش ساخت درگاه پرداخت زرین پال برای ربات تلگرامی پروژههای مشابه بازطراحی بصورت کپی کردن تمام یک سایت خارجی به زبان فارسی بودجه ۵۰۰۰۰۰۰ تومان مدت ۱۰ روزدرگاه پرداخت ارز دیجیتال طراحی ربات تلگرام یکی از قابلیتهایی که برای هر ربات مورد نیاز است، داشتن درگاه برای دریافت پول است این درگاه میتونه ریالی و یا به صورت ارز دیجیتال باشه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting