زبان ترکی در ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زبان ترکی در ایران) - دانلود

زبان ترکی در ایران

زبان ترکی در ایران خبرگزاری دولتی ترکیه زبان ترکی آذری در ایران در حال زوال است فرهنگ و هنر عمومی آذری یا ترکی آذری دومین زبان رایج در ایران پس از زبان فارسی است اگرچه هیچ اطلاعات رسمی یا سرشماریای در مورد زبانهای بومی در ایران وجود نداردتفاوت ترکی استانبولی با ترکی آذربایجانی چیست چندین مثال ترکی استانبولی مدرن لهجهی ادبی ترکهای آناتولی و زبان رسمی جمهوری ترکیه است، حال آنکه، آذری یا آذربایجانی زبان آذریهایی است که عمدتا درزبان ترکی آذربایجانی و لهجه های آن در ایران سیویلیکا از نظر زبانشناسان، زبان ترکی زبانیست شکرین، بغایت زیبا و دلنشین و اصیل و قانونمند کهریشه ای هزاران ساله دارد تمام قواعد و گرامر این زبان موزونرسمیت زبان ترکی در ایران آذربایجان و قره داغ رسمیت زبان ترکی در ایران جهت پی بردن به این مسئله، طبیعتا مقایسه پتانسیل های دو زبان فارسی و تری از ابعاد مختلف لازم وضروری می باشدفرهنگستان زبان ترکی تقسیم بیسر و صدای قومی و زبانی ایران فرهنگستانزبانترکیتقسیم شما منکرید که ایران متشکل از اقوامی با زبانهای متفاوت است اگر از زبان عربی بگذریم، تمام زبانهای درون این سرزمین جزو زبانهای ایرانی محسوبآموزش زبان ترکی استانبولی بهترین کلاس یادگیری آموزشزبانترکیاستانبولیایران کمبریج برگزارکننده کلاس و دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی بر اساس آخرین متد آموزشی نوین و آنلاین ، مطابق با معیارهای سفارت ترکیهبرنامه ترک زبان آموزش ترکی آذربایجانی دانلود بازار برنامهها آموزش آموزش زبان ترکی آذربایجانیترک های ایران و کشور آذربایجانروز جهانی زبان مادری و پنج چالش پیش روی زبان ترکی آذربایجانی در ایران دیدگاه روزجهانیزبانمادریوپن پدیده زبان فآذری فارسی آذری به زبان ترکی آمیخته با واژگان و دستور زبان فارسی گفته می شود که از نظر شکل و محتوا تهی شده و بر اثر ترکیب مفرطزبانهای ترکی ویکی فقه ترکیزبانهای ترکی یا به اصطلاح دقیقتر ردهشناسی زبانی، زبانهای ترکیتبار یک خانواده زبانی شامل سیوپنج زبان میباشد، که عموما توسط مردمانکدام کشورها به زبان ترکی صحبت می کنند کشورهاییکهبهزبانترکیص ترکی زبان رسمی در ترکیه و قبرس است و در کشور دیگر به عنوان زبان اصلی توسط بخشی از مردم صحبت می شود جمهوری ترکیه از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی به اروپای شرقی،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting