زبان ترکی آذری

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زبان ترکی آذری) - دانلود

زبان ترکی آذری

زبان ترکی آذری اوز دیلیمیز اذری تورکوسی زبان ترکی اذری اوز دیلیمیز اذری تورکوسی زبان ترکی اذریاوز دیلیمیز اذری تورکوسی زبان ترکی اذری آموزش زبان ترکی آذربایجانی درس اول الفبا دوستان سلام من سعید هستم از کشور آذربایجان عزیزان زیادی توی کامنتا و دایرکتای اینستاگرام از من درخواست آموزش زبان ترکی آذربایجانی میکردن زبانهای ترکی ایران ویکی فقه گویشهایترکیایرانپیش از گسترش زبان ترکی در آذربایجان، زبان آذری که از زبانهای ایرانی غربی بود در آن منطقه رواج داشت پس از روی کار آمدن سلجوقیان ترکزبان، انبوهی ازآشنایی با تاریخچه هفت هزار ساله زبان ترکی در آذربایجان الی گشت خانه راهنمای سفرزبان ترکی در آذربایجان یکی از زبان های قدیمی در ایران است که دارای قدمتی هزار ساله می باشد این زبان در شهرهای آذربایجان غربی،شرقی و زنجان بسیار رایج استآموزش زبان ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین، ترمیک و خصوصی زبانترکیآذر زبان ترکی آذربایجانی ، یا آذری ، ، ، که ترکی آذری نیز نامیده میشود، از زبان ترکی اوغوز است و توسطتفاوت ترکی استانبولی با ترکی آذری چیست مقایسه لهجه ها در زبان آذری نیز به همین شکل است تفاوت هایی در الفبای آذری نسبت به استانبولی وجود دارد و در آنجا همچنان کلمات فارسی به قوت خود باقیست و کلماتترجمه ترکی آذربایجانی شبکه مترجمین ایران ترجمهترکیآذربایجانیاین زبان علاوه بر کشور جمهوری آذربایجان، زبان بومی مردم برخی مناطق از ترکیه، عراق، روسیه و ایران را تشکیل میدهد در ایران حدود ۱۴ میلیون نفر به زبان ترکیتفاوت ترکی استانبولی با ترکی آذری آذربایجانی در چیست تفاوتترکیاستانبو زبان ترکی استانبولی و ترکی آذری در عین شباهت باهم تفاوتهایی نیز دارند این دو زبان بیشتر در لهجه و گویش با هم متفاوت هستند از طرفی حالت نوشتاریآموزش زبان ترکی آذری آذربایجانی آموزش زبان ترکی آذری محاوره ای به همان شکل که در شهر مرند رایج هستتفاوت ترکی آذربایجانی و استانبولی مکتب کلاس آذربایجانی و ترکی دو زبان نزدیک به هم از شاخه اوغوز زبانهای ترکی هستند که گفته میشود متقابلا توسط گویشوران این زبانها قابل درک هستند ترکی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting