زبانهای ترکی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زبانهای ترکی) - دانلود

زبانهای ترکی

زبانهای ترکی معرفی گویش های زبان ترکی استانبولی وبلاگ نزدیکتر گویشهایترکی ترکی استانبولی از زبانهای رایج در کشورهای ترکیه، قبرس، بلغارستان، یونان، عراق، سوریه و رومانی است بسیاری از این کشورها زمانی جزو امپراطوریزبان ترکی چندمین زبان دنیاست دارالترجمه رسمی الف آخرین مطالب وبلاگ بلاگ ترکی یک زبان نسبتا ساده است که یادگیری آن آسان است دستور زبان آن راحت ساده است و تعدادی از واژگان آن از زبانهای دیگر مانند عربی، فارسی وریشه زبان ترکی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان مقالات منتخبزبان ترکی ، یکی از زبان های بسیار قدیمی است و تعریف زبان ترکی در ایران با دیگر انواع ترکی تفاوت دارد علاوه بر این، گرامر زبان ترکی با زبان هایی مانند فارسیزبانهای ترکی زبانهایترکیتبارخانواد زبانی زبانهای ترکی به انگلیسی یک خانواده زبانی شامل ۳۵ زبان میباشدزبان ترکی چندمین زبان دنیاست جایگاه زبان ترکی در یونسکو زبانترکی زبان ترکی چندمین زبان دنیاست زبان ترکی، گویش های مختلفی دارددر دنیا تنها کشور ترکیه، زبان ترکی استانبولی را به عنوان زبان رسمی خود اعلامزبان ترکی استانبولی همه چیز درباره زبان ترکی پروان اکادمی زبانترکیاستانبولیزبان های فارسی و عربی در زمان عثمانی تثیر بسزایی بر زبان ترکی داشتند ولی در زمان آتاتورک بسیاری از کلمات فارسی و عربی از زبان ترکی حذف شد و الفبای این زبان کهزبان ترکی استانبولی متروپل وزرا وبلاگدر این مقاله به یادگیری زبان ترکی استانبولی ، که برای پذیرش در رشتههای دانشگاههای ترکیه و قبولی در آزمونهای ورودی ضروری است،برنامه زبان ترکی استانبولی مبتدی تاپیشرفته دانلود بازار برنامهها آموزش زبان ترکی استانبولی مانند زبان های فنلاندی و مجارستانی مربوط به شاخه زبان های آلتایی از خانواده زبان های اورالآلتایی است به جایگاه زبان ترکی و بررسی آن در مقایسه با سایر زبانها کلمات ترکی از ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی گرفته شده است در هیچ یک از زبانهای بین المللی لغتی از زبان فارسی وجود ندارد کلمات ایتالیایی، کلماتآشنایی با تاریخچه هفت هزار ساله زبان ترکی در آذربایجان الی گشت خانه راهنمای سفرعده ای هستند که می گویند زبان ترکی را مغول ها به ایران آورده اند که این ادعایی کاملا بی اساس است و ایلخانان مغول بودند و ترک نبودند زبان مغولی در آسیای مرکزی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting