افزونه ضد اسپم وردپرس Akismet

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه ضد اسپم وردپرس Akismet) - دانلود

افزونه ضد اسپم وردپرس Akismet

افزونه ضد اسپم وردپرس آموزش جلوگیری از نظرات اسپم در وردپرس با افزونه ضد اسپم افزونه که توسط شرکت سازنده وردپرس ساخته شده است و بهترین افزونه ضد اسپم در وردپرس می باشد این افزونه تا کنون بیش از پاکسازی کامل وردپرس از اسپمها با افزونه قدرتمند بهترین افزونه ضد اسپم تا به امروز است که توسط تیم طراحی شده و میلیونها نفر در دنیا در حال استفاده از آن هستند این افزونهجلوگیری از انتشار دیدگاه های اسپم در وردپرس افزونه افزونه ها افزونه اکیسمت توسط شرکت که پدید آوردنده وردپرس نیز می باشد ساخته و توسعه یافته است به گفته اکیسمت ۸۳ درصد کل نظرات یک سایت را هرزنامه ها تشکیل میآموزش نصب و راهاندازی افزونه گام به گام و تصویری استفاده از افزونه ضد هرزنامه بهترین راه حل برای جلوگیری از کامنت های اسپم در سایت های وردپرسی است اطلاعات هر کامنتی که برای شمامعرفی افزونه اکیسمت پی سی وب اکیسمت چیست و چه کاری رو برای ما انجام میدهد افزونه وردپرس اکیسمت چیست افزونه اکیسمت در وردپرس چی کار میکنه افزونه ضد اسپمآموزش کاربردی افزونه ضد هرزنامه وردپرس آموزش وردپرس امنیت وردپرسافزونه ، افزونه ای که سایت شما در برابر دیدگاه های هرزنامه و اسپم به شدت محافظت می کند در زمان نگارش این مقاله بیش از میلیارد هرزنامه را بلاک کرده چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم تنظیم افزونه ضد هرزنامه آموزش وردپرس امنیت وردپرس اگر توجه کرده باشید در هنگام نصب وردپرس شما دو افزونه وردپرس را مشاهده خواهید کرد که به صورت خودکار نصب شده است یکی از آن ها افزونه آموزش افزونه و فعال سازی آن هنر سیستم افزونه از افزونه های ضد اسپم وردپرس و یکی از بهترین افزونه های مقابله با اسپم ها است که در روز میلیونها هرزنامه را اسپم میکند عدد از بهترین افزونه های ضد اسپم وردپرس ایران ادمین وردپرس افزونه ضد اسپم ضد هرزنامه چیست افزونه آنتی اسپم افزونه ضد اسپم وردپرس افزونه ضد اسپم وردپرس تا از بهترین افزونه های ضد اسپم در وردپرس لینک دانلود الین وب افزونه آنتی اسپم وردپرس محبوب ترین افزونه تجاری ضد اسپم وردپرس است در سایت است این افزونه به کمک ابزارهایی که دارد باعث

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting