اسپم و محافظت از سایت وردپرس در برابر آن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اسپم و محافظت از سایت وردپرس در برابر آن) - دانلود

اسپم و محافظت از سایت وردپرس در برابر آن

اسپم و محافظت از سایت وردپرس در برابر آن بهترین افزونه های امنیت وردپرس ابزار و جدید ترین میزبان کلود یک فایروال وردپرس می تواند بازدید کنندگان سایت شما را فیلتر کرده و از سایت شما در مقابل تهدیدات امنیتی و حملات رایجی نظیر محافظت کند نصب و پیکربندی یکآموزش افزایش امنیت وردپرس سون لرن محافظت از پوشه یکی از مهمترین اقدامات امنیتی وبسایتهای وردپرسی است با رمزگذاری این پوشه، یک لایه احراز هویت دیگر به پنل مدیریت سایت شما افزودهمعرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس مرکز آموزش میهن وب هاست یک راهکار جامع برای تامین امنیت سایت وردپرسی شما می باشد این پلاگین امنیت سایت وردپرسی را تا چندین برابر افزایش، بهبهترین افزونه امنیتی وردپرس امنیت فایلهای وبسایت میتوانید با غیرفعال کردن ویرایش فایلها از ناحیه مدیریت وردپرس، از کد خود محافظت کنید افزونه افزونههای امنیتی وردپرس افزونه از بهترین نبض مارکتینگ وبلاگ مقالات بنابراین با استفاده از راهکارهای امنیتی مانند جلوگیری از رمزهای ضعیف و بروت فورس، محافظت از صفحه لاگین، احراز هویت دو عاملی و از وب سایت خود محافظت کنیدمعرفی پلاگین های امنیت وردپرس دانلود راکت مقاله های آموزشیاین پلاگین همچنین شامل محافظت در برابر حملات همراه با محدود کردن تعداد تلاشهای ورود به سیستم است علاوه بر این فایلهای سایت شما را اسکن کرده ومقابله با نظرات اسپم در وردپرس با افزونه مقابلهبانظراتاسپمدروردپرسافزونه اکیسمت توسط شرکت که پدید آوردنده وردپرس نیز می باشد ساخته و توسعه یافته است به گفته اکیسمت، ۸۳ درصد کل نظرات یک سایت را هرزنامه ها تشکیل می بهترین افزونه های امنیت وردپرس وبکیما افزونه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود بسیاری از سایت های تحلیل گر، این افزونه را یکی از برترین افزونه های امنیتی وردپرس افزونه امنیتی وردپرس در سال میلیون ها وب سایت در سراسر جهان از آن استفاده می کنند اگرچه وردپرس یک پلت فرم مطمئن و معتبر است، اما از حملات سایبری مصون نیست هکرها از تکنیکافزایش امنیت سایت وردپرسی با انجام راهکارهای این مقاله جامع ماهان سرور مجله آموزشی ماهان سرور وبلاگ جلوگیری از ورود اسپم بخش عمده ای از دیدگاه ها و نظرات یک سایت توسط ربات ها ایحاد می شوند برای جلوگیری از این اتفاق می توان در فرم دیدگاه ها

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting