افزونه اینستاگرام برای وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه اینستاگرام برای وردپرس) - دانلود

افزونه اینستاگرام برای وردپرس

افزونه اینستاگرام برای وردپرس افزونه استورهای اینستاگرام برای وردپرس استادشو فروشگاهافزونه یک افزونه کاربردی و پیشرفته است و برای اولین بار در وردپرس به شما کمک می کند تا استوری هایی به سبک اینستاگرام بسازید شما می توانید باافزونه اینستاگرام خودکار وردپرس آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی افزونه وردپرس ارسال خودکار به اینستاگرام ارسال تصویر شاخص، هشتگ و امضا پشتیبانی از ووکامرس و با قابلیت ارسال تصویر سفارشی و افزونه وردپرس فارسی نحوه نمایش پست اینستاگرام در وردپرس با پلاگین سلام دوستان شاید براتون سوال پیش اومده باشه که چطور می تونیم پست های اینستاگرام رو توی وبسایتمون هم نمایش بدیم این کار هم به وسیله افزونه و افزونه اینستاگرام برای وردپرس نیر وب معرفی افزونه های وردپرس افزونه اینستاگرام فید که اگر در اینترنت جست و جو کرده باشید حتما نام آن را مشاهده کرده اید نام این افزونه افزونه اینستاگرام فید توس وردپرس اگر شما هم برای موفقیت بیشتر سایتتان از این شبکه اجتماعی استفاده می کنید می توانید با پلاگین اینستاگرام وردپرس نهایت استفاده را داشته باشید این افزونه پرفروشافزونه فراز نتورک افزونه های شبکه اجتماعیافزونه یک افزونه وردپرس محبوب و کاربردی برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس است این افزونه دارای ویژگینمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه افزونه یکی از محبوبترین و پرکاربردترین افزونه های وردپرس می باشد این افزونه با بیش از هزار نصب فعال با رابط کاربری بسیار ساده به شما اینپلاگین افزونه اینستاگرام وردپرس ویرگول وردپرسافزونه صفحه اتصال اینستاگرام به وردپرس این امکان را به شما می دهد تا پیج اینستاگرام خود را به وردپرس متصل کنید اگر به دنبال افزایش فالوورها و یا جذب فالوور ازافزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس یک پلاگین پریمیوم فید وردپرس برای ایجاد گالری های جذاب و تصاویر اینستاگرام است برای نمایش تصاویر مختلف از اینستاگرام با تعداد زیادی ویژگی و راه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting