افزونه اینستاگرام ووکامرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه اینستاگرام ووکامرس) - دانلود

افزونه اینستاگرام ووکامرس

افزونه اینستاگرام ووکامرس افزونه اینستاگرام خودکار وردپرس آموزش ویدئویی نصب و راه اندازی افزونه وردپرس ارسال خودکار به اینستاگرام ارسال تصویر شاخص، هشتگ و امضا پشتیبانی از ووکامرس و با قابلیت ارسال تصویر سفارشی وافزونه اینستاگرام ووکامرس ترب فرهنگی و آموزشی قالب و افزونهخرید افزونه اینستاگرام ووکامرس ، لیست قیمت افزونه اینستاگرام ووکامرس ، ارزانترین قیمت افزونهآموزش نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس میزبان فا افزونه نمایش پست اینستاگرام در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته بیش ازنحوه نمایش پست اینستاگرام در وردپرس با پلاگین سلام دوستان شاید براتون سوال پیش اومده باشه که چطور می تونیم پست های اینستاگرام رو توی وبسایتمون هم نمایش بدیم این کار هم به وسیله افزونه و افزونه ، افزونه استوری محصولات ووکامرس مشابه اینستاگرام افزونه وردپرس افزونه های ووکامرسافزونه استوری محصولات ووکامرس وو استوری یک پست تایپ اختصاصی به بخش پیشخوان وردپرس اضافه می کند که از طریق این پست تایپ شما می توانید اقدام به ساخت استوری کنید وافزونه ووکامرس اینستاگرام پی فایل افزونهووکامرساینستاگرام افزونه ووکامرس اینستاگرام کاربر عضو شده محصول برای فروش مقاله و نوشته درخواست پشتیبانی مشتریان راضیافزونه نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس بلاگ برای دانلود این افزونه به انتهای همین مقاله مراجعه نمایید پس از نصب و فعالسازی افزونه ، منویی با نام آروین وردپرس افزونه رایگان اشتراک گذاری محصولات ووکامرس افزونه رایگان اشتراک گذاری محصولات ووکامرس بایگانیهای اینستاگرام در ووکامرس پرشین اسکریپت اینستاگرامدرووکامرس نام افزونه کاربردی ووکامرس میباشد که توسط آن قادر هستید تا به کمک آن تصاویر مرتبط با محصول خود را بر اساس هشتگ مورد نظر در صفحه محصول نمایش افزونه فارسی ارسال اتوماتیک مطالب وردپرس در اینستاگرام افزونه وردپرسشما میتوانید مشخص کنید که چه اطلاعاتی برای عکس شما در اینستاگرام نوشته شود یکی از مهمترین مزایای این افزونه این است که میتواند از ووکامرس فارسی پشتیبانی کند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting