ارسال مستقیم محصولات از ووکامرس به اینستاگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ارسال مستقیم محصولات از ووکامرس به اینستاگرام) - دانلود

ارسال مستقیم محصولات از ووکامرس به اینستاگرام

ارسال مستقیم محصولات از ووکامرس به اینستاگرام افزونه درون ریزی محصولات ووکامرس از یک افزونه های ووکامرس در واقع شما می توانید دادههای محصولات خود را از سایت های فروشگاهی استخراج کنید، به ووکامرس وارد و سپس از فناوری های هوش مصنوعی برای ایجادافزونه ارسال اتوماتیک مطالب وردپرس در اینستاگرام این افزونه با اتصال بین وب سایت وردپرس شما و حساب کاربری اینستاگرام قادر است تصویر شاخص هر مطلب را به عنوان تصویر اینستاگرام انتخاب کرده و در حساب کاربری شما درافزونه ارسال مطلب وردپرس به اینستاگرام این افزونه وردپرس قادر است تا مطالب یا محصولات و یا را برای شما از وردپرس به اینستاگرام انتقال دهد چرا ما برای وبسایت خود به شبکه های اجتماعی نیاز داریمایجاد لینک خرید مستقیم در ووکامرس رایان پی وردپرساکنون وقت آن است که خرید مستقیم محصولات ووکامرس خود را فعال کنید برای انجام این کار، به برگه عمومی بروید و گزینه را فعال کنید سپس، از بخش افزونه پیامک ووکامرس یکی از بهترین افزونه هایی است که ارسال پیامک به مدیر سایت و کاربر سایت در جریان یک فروشگاه اینترنتی است در کنار اینها موارد زیر نیز از خصوصیات این افزونه هستند در صورت تغییر اینستاگرام اینستاگرامفروشگاه ساز ووکامرس و تفاوت آن با فروشگاه ساز اینستاگرامی پادرو فروشگاههای آنلاین ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز به کدنویسی دارد اما همه افراد که برنامه نویس نیستند و نمیتوانند خط کدهای موردنیاز برای ایجاد یک فروشگاه راافزونه ارسال مطلب به اینستاگرام دیجی وردپرس در تنظمیات حرفه ای افزونه وردپرس پیشرفته ارسال مطلب به ایستاگرام می توان تعیین نمود که به همراه تصویر ارسالی به اینستاگرام چه متنی ارسال گردد مورد از ترفندهای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ووکامرس سئو ، فروشگاه ووکامرس شما را به فیسبوک منتقل می کند فقط کافی است افزونه را نصب کنید، به پروفایل فیسبوک خود متصل شوید و به صورت خودکار فروشگاهمحصول برچسب خورده با ارسال محصولات به اینستاگرام ناپ کامرس ارسالمحصولاتبهاینستاگرامناپ فارسی ارائه دهنده محصولات فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی است که شامل بسته فارسی ساز و پلاگین و تم های آن می باشدافزونه نمایش محصولات ووکامرس شبیه استوری اینستاگرام فروشگاه افزونه افزونه یک نوع پست انحصاری را به داشبورد وردپرس اضافه می کند که به شما امکان می دهد داستان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting