افزونه نمایش تصاویر مرتبط با محصولات ووکامرس از طریق Instagram

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه نمایش تصاویر مرتبط با محصولات ووکامرس از طریق Instagram) - دانلود

افزونه نمایش تصاویر مرتبط با محصولات ووکامرس از طریق Instagram

افزونه نمایش تصاویر مرتبط با محصولات ووکامرس از طریق افزونه نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس اکسس پرس افزونه یه افزونه عالی برای نمایش پست های اینستاگرام بر اساس پست های کاربر ، یوزرنیم و هشتگ در سایت می باشد با این افزونه میافزونه استورهای اینستاگرام برای وردپرس استادشو فروشگاهافزونه یک افزونه کاربردی و پیشرفته است و برای اولین بار در وردپرس به شما کمک می کند تا استوری هایی به سبک اینستاگرام بسازید شما می توانید باافزونه وردپرس گالری تصاویر اینستاگرام از چند عکس پشتیبانی می کند و درست مانند برنامه بومی اینستاگرام، اسلایدر ایجاد می کند سرتیترهای زیبای پروفایل حساب شخصی خود را با سرتیتر های زیبادانلود افزونه اینستاگرام ووکامرس افزونه وردپرس با ادغام عکس های اینستاگرام که با یک هشتگ خاص برچسب گذاری شده اند، به طور مستقیم در یک شبکه در منطقه محتوای خود، این تصاویر را در وب سایت خودنمایش اینستاگرام در وردپرس با افزونه وردپرسی شو وردپرس افزونه برای دسترسی به آن ابتدا وارد داشبورد وردپرس شوید و از منوهای موجود در پیشخوان، ماوس خود را روی گزینه تنظیمات نگه دارید تا زیرمنوهای آن قابلافزونه نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس تیک تم برای دانلود این افزونه به انتهای همین مقاله مراجعه نمایید پس از نصب و فعالسازی افزونه ، منویی با نام وونستا انتشار پست و استوری مطالب سایت با یک کلیک فروشگاه ابزار وونستا در اشتراک گذاری خودکار محصولات ووکامرس در اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند افزونه های ارسال محصولات به اینستاگرامنمایش اینستاگرام در محصولات ووکامرس آنلاینر خب شما بعد از نصب و تنظیم افزونه ووکامرس، این افزونه را در بخش افزونه ها نصب و در بخش ایجاد محصول طبق تصویر هشتگ اختصاصی خودتان را قرار می دهید مثال مثلا مرتبط مرتبطافزونه گالری تصاویراینستاگرام در وردپرس لرن دی ال افزونه های سئو وردپرس اینستاگرام را در وردپرس می دهد،شما با استفاده از این افزونه می توانید گالری تصاویر شبکه ی اجتماعی اینستاگرام خود را در وردپرس ایجاد کنید و به کاربران خود نمایش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting