افزونه ارسال محصولات ووکامرس به اینستاگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه ارسال محصولات ووکامرس به اینستاگرام) - دانلود

افزونه ارسال محصولات ووکامرس به اینستاگرام

افزونه ارسال محصولات ووکامرس به اینستاگرام افزونه ی ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی افزونه های وردپرس این پلاگین با انواع پست های سفارشی سازگاری دارد، بنابراین به شما این امکان را می دهد تا پست های وبلاگ، صفحات، محصولات ووکامرس و هر نوع پست سفارشی دیگری را بهارسال خودکار مطالب وردپرس به اینستاگرام افزونه مقالات آموزشی آموزش وردپرس افزونه مناسب ترین افزونه برای ارسال مطالب از وردپرس به اینستاگرام است در ضمن این افزونه کاملا رایگان بوده و نیازی به خریدن آن نیستافزونه نمایش محصولات ووکامرس شبیه استوری اینستاگرام فروشگاه افزونه افزونه یک نوع پست انحصاری را به داشبورد وردپرس اضافه می کند که به شما امکان می دهد داستانافزونه ادغام اینستاگرام با فروشگاه ووکامرس ایران تمز افزونه وردپرس افزونه فروشگاهی افزونه وردپرس ابزاری قدرتمند است که به فروشگاه های آنلاین کمک می کند ارسال ارسالاشتراک گذاری در اینستاگرام با ابزار وردپرس به اشتراک گذاشتن محتواهایی که تاکنون در وب سایت منتشر کردهاید در اینستاگرام هم کار سختی نیست با نصب افزونه ، یک ستون جدید به همین نامافزونه اتصال سایت و اینستاگرام گروه طراحی آوین افزونه های کاربردی ووکامرس باافزونه و اتصال سایت و اینستاگرام در زمان خود صرفه جویی کنید کاربران اینستاگرام خود را برای خرید به سایتتان منتقل کنید و با یک کلیک بدون ویرایشارسال خودکار محصول به اینستاگرام ناپ فارسی افزونه کاربردی ناپ کامرسفقط با یک کلیک محصولات خود در ناپ کامرس را به صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید ویژگی های پلاگین امکان تنظیم متن ارسالی بر اساس نام محصول ، توضیحات ، قیمت و تگآموزش ارسال خودکار پست وردپرس به اینستاگرام از طریق افزونه آموزش راهکاری به شما معرفی میکنیم که به آسانی سایتتان را به اینستاگرام و فیسبوک متصل کنید و هر نوع محتوایی مطلب، محصول و پس از انتشار در افزونه ، افزونه استوری محصولات ووکامرس مشابه اینستاگرام افزونه وردپرس افزونه های ووکامرسافزونه استوری محصولات ووکامرس وو استوری یک پست تایپ اختصاصی به بخش پیشخوان وردپرس اضافه می کند که از طریق این پست تایپ شما می توانید اقدام به ساخت استوری کنید ودانلود افزونه فارسی اینستاگرام افزونه شبکه اجتماعی وردپرسهمچنین افزونه جانبی اینستاگرام وردپرس برای افزونه ارسال خودکار به عنوان هدیه در وردپرس باران ارائه می شود افزودنی جانبی اینستاگرام از سوی سایت سازنده پشتیبانی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting