افزونه اتصال اینستاگرام به ووکامرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه اتصال اینستاگرام به ووکامرس) - دانلود

افزونه اتصال اینستاگرام به ووکامرس

افزونه اتصال اینستاگرام به ووکامرس اشتراک گذاری در اینستاگرام با ابزار وردپرس روش کوکی روش کوکی و استفاده از بهترین راه برای اتصال حساب اینستاگرام در افزونه است برای این کار در مرورگر خود گزینه آموزش نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس میزبان فا اینستاگرام به صورت خودکار به وردپرس، افزونه اتصال اینستاگرام به ووکامرس اینستاگرام در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان وونستا انتشار پست و استوری مطالب سایت با یک کلیک فروشگاه ابزار وونستا در اشتراک گذاری خودکار محصولات ووکامرس در اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند می توانید وونستا را به عنوان یک افزونهافزونه افزونه اینستاگرام برای وردپرس یکی از امکانات جذاب و کاربردی این افزونه هدایت کاربر به صفحه ی خاصی از سایت است برای مثال شما محصولی را در پست های اینستاگرام معرفی کرده اید در صورتی که درارسال خودکار از اینستاگرام به وردپرس مقالات آموزشی پس از ورود به اکانت خود روی کلیک کنید در اینجا شما باید روی کلیک کنید و از بین سرویسها اپلیکیشن اینستاگرام رانحوه نمایش پست اینستاگرام در وردپرس با پلاگین آموزش ووکامرس افزودن درگاه بانکی به سایت وردپرسی جلسه دهم افزونه نمایش تصاویر اینستاگرام در افزونه های سئو وردپرس نام یکی از افزونه های حرفه ای وردپرس است که برای نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت های وردپرسی به کار می رود،با استفاده از اینافزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس افزونه اینستاگرامتنها بعد از نصب کافیست نام کاربری ایسنتاگرام را تعریف نمایید همچنین با افزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس می توانید پست های هشتگ دلخواه خود راافزونه نمایش مطالب اینستاگرام در وردپرس نسخه همچنین میتوانید از حالت پاپ آپ استفاده کرده تا کاربر با کلیک بر روی پست ها بتواند پست مورد نظر را بدون نیاز به رفتن در سایت اینستاگرام مطالعه کند افزونهخرید و قیمت افزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس فرهنگی و آموزشی قالب و افزونهخرید افزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس ، لیست قیمت افزونه اتصال اینستاگرام به وردپرس

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting