دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی و فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی و فارسی) - دانلود

دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی و فارسی

دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی و فارسی دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی دانلوددیتابیسدیکدانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی پروژه فارسی دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی دانلود کاملترین و جدیدترین فایل درباره دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی برای دانلود بصورت رایگان کلیک کنبایگانیهای دیتابیس جملات انگلیسی به فارسی زیبا دیتابیسجملاتانگلیس امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک نمونه دیتابیس دیکشنری جمله ای در فایل اکسل انگلیسی فارسی را آماده دانلود قراردانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی سایت بازدید ارسی آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس اندروید برنامه اندروید ردهبندی ۴٫۳ نمره ی داده شده از ۳٬۳۵۱دیکشنری انگلیسی به فارسی انجمن کتابخوان الکترونیکی فیبوک دیکشنریانگلابتدا دیتابیس دیکشنری مذکور را از لینک ذکر شده در انتهای مراحل نصب دانلود کنید یک فایل فشرده دریافت خواهید کرد توسط نرم افزار آن را از حالت فشرده خارجدانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرماییددیتابیس فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی محتوای آموزشی بانک اطلاعاتیدانلود دیتابیس دیکشنری در این نوشته قصد اشتراک یک دیتابیس دیکشنری را با شما داریم تا افرادی که به هر شکل قصد طراحی یک نرم افزار دیکشنری را دارند بتواننددتابس آماده در مورد مجموعه کامل دکشنر انگلس به فارسی قابلت اجرا در تمام سستم کامپوتر وندوز و موبال اندرود قابلت وراش بعد دانلود اراه دهنده وبسات فال سحرآمز دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی آندروید با راهنمای کپی فایل دیتا پس از نصب فایل دیکشنری ، فایل دیتابیس را هم دانلود و توسط پسورد از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه به دست آمده با نامبرنامه دیکشنری فارسی انگلیسی دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات برنامه ای که ملاحضه می فرمایید یک دیکشنری جامع فارسیانگلیسی و انگلیسیفارسی با دیتابیس کامل و فشرده بالغ بر لغت می باشد که حجم بسیار کم،این برنامه را

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting