داونلود دیتابیس دیکشنری [بایگانی]

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(داونلود دیتابیس دیکشنری [بایگانی]) - دانلود

داونلود دیتابیس دیکشنری [بایگانی]

داونلود دیتابیس دیکشنری بایگانی دیتابیس آماده در مورد مجموعه کامل دیکشنری انگلیسی به فارسی پوش بانک اطلاعاتی لغات دیتابیس فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی داونلود دیتابیس دیکشنری بایگانی دانلود نتایج بیشتر از این سایت بیشتر دانلوددیکشنریصوتیاندروید دانلوددانلود دانلود دیتابیسدانلود دانلود دیتابیس دانلود دانلود دیتابیس دیکشنری تلفظ برای دانلود دیکشنری با فرمت دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای دیوایس های اندروید است که با پشتیبانی کامل خود از زبان پارسی و دارا بودن یک دیتابیسدانلود دتابس آماده در مورد دکشنر اسپانیای به فارسی دانلود فایل آرشیو مطالب آمار وبلاگ افراد آنلاین نفر بازدد امروز بازدد دروز بازدید ماه قبل بازدید سال قبل ل بازددها تعداد مطالب دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی آندروید دیتابیس با وجود گسترش رسانه های آموزشی و صوتی تصویری مثل تلوزیون، کامپیوتر، موبایل و دیگر برای آموزش زبان نیازی به کلاس درس و استاد نیستدانلود دتابس آماده در مورد دکشنر اسپانیای به فارسی دانلود دتابس آماده در مورد دکشنر اسپانیای به فارسی صد اسکریپت دیتابیس دکشنر زبان اسپانادیتابیس لیست کلمات اسپانیای به فارسیدیکشنری انگلیسی به فارسی به همراه فایل دیتابیس برای این دیکشنری را به همراه دیتابیس قدرتمند آن می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت با لینک مستقیم دانلود نمایید ناگفته نماند که دیتابیس که دردانلود دیکشنری این نسخه دقیقا نسخه موجود در است دیتابیس گیگابایتی با قابلیت اجرای کاملا آفلاین این دیتابیس به قدری کامل است که حتی تلفظ مثال ها دانلود دیتابیس کمیاتو وب سایت مرجع مهندسی شیمی در ایران دانلوددیتابیسدانلود دیکشنری مهندسی شیمی با ترجمه فارسی یکشنبه ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸ ۰ ۴۴۹۶ فرهنگ اصطلاحات فنی در پالایشگاه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting