آفت گلابی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آفت گلابی) - دانلود

آفت گلابی

آفت گلابی زر و رار ا ا آن ا از ات ا اده ود اره در ات ده و ود درو در رو آ ا رت آپسیل گلابی چیست کاوش کیمیای کرمان پسیل گلابی از آفات مکنده است و پوره ها و حشره کامل آن با فرو بردن خرطوم خود به داخل بافت گیاه از شیره آن تغذیه می کنندلزومم لزوممدیریتوکنترلآفتپسیلگلابیلزوم مدرت و نترل آفت پسل گلابیتوصیه های فنی آفت پسل گلابی تاکید کرد به نقل از مازندپاج، فرید بیگی با بیان اینکه آفت کلیدی درختان گلابی، پسیل گلابی است که با نام شیره و عسلک نیزاز بینبردن نوعی آفت درختان سیب و گلابی با ترکیب ۳ گیاه بومی علم و فناوری علم دوازدهامامی از تولید آفتکش گیاهی برای آفت آتشک خبر داد و اضافه کرد این آفتکش، ارگانیک علیه بیماری آتشک درختان و از عصاره چندین گیاه بومیبیماری آتشک گلابی آپارات این آفت از آفات درجه یک و بسیار مهم درختان گلابی میباشد این آفت از برگ تغذیه کرده و حتی از میوه، سرشاخه و دمبرگ هم تغذیه میکند آشنایی با بیماری عسلک گلابی درمان و ارائه راهکار پالیز نهال مقاله احداث باغ عسلک گلابی یکی از آفات مهم درختان گلابی است که می تواند باعث خسارت شدید به محصول شود این آفت از شیره گیاهی تغذیه می کندتهیه و تدوین دستورالعمل اجرایی مدیریت آفت پسیل گلابی پسیل گلابی به طور گسترده در اکثر کشورهای دنیا منتشر شده است و تقریبا کلیه مناطق معتدله در دنیا آلوده به این آفت هستندآتشک ویکیپدیا، دانشنامه آزاد آتشک گلابی و به به مراتب کمتر است اولین گزارش در مورد مشاهده بیماری آتشک به سال ۱۷۹۳ میلادی بازمیگردد فهرست ۱ تاریخچه ۲ سیر آفت ۳ عامل بیماری، نحوه انتشار وپسیل گلابی فروشگاه مالک پسیلگلابی توصیه می شود در صورت زیاد بودن ترشحات، قبل از سمپاشی درخت با آب شستشو شود آفت پسیل در مرحله شفیره و حشره کامل خسارت زا است پسیل گلابی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting