آفت سیب

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آفت سیب) - دانلود

آفت سیب

آفت سیب کرم تخمخوار سیب وزارت زراعت، آبیاری و مالداری یکی از آفات مهم سیب بوده که میوه سیب را مورد حمله قرار میدهد و از تخم آفت مذکور بر علاوه سیب، ناک، بهی، چهارمغز، زردآلو و بادام را نیزصدای آبادی آفت پخته گگ در سب باگرم شدن هوا درخت سب دچار آفت پخته گگ شده ضعف شده ا هم می خشکدکرم سیب و روش مقابله با آن سناپالیز مقالات بنابراین معمولا سعی میشود کنترل دیگر آفات را نیز با تغییر در زمان مبارزه شیمیایی با این آفت هماهنگ کنیم، به نحوی که ضمن کنترل کرم سیب خسارتراهنمای آفات، بیماری ها و علف های هرز سیب برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سموم آفت آفتمهار آفت کرم سیب با استفاده کرم سیب یکی از آفات کلیدی سیب در استان خراسان رضوی است که هر ساله خسارات فراوانی را به این محصول وارد میسازد روشهای متعددی در دنیا بهکرم به و کرم سیب فروشگاه مالک کرم به یکی از آفات مهم درختان به در باغات می باشد برای جلوگیری از کاهش کیفیت و بازار پسندی محصول نیاز به کنترل و مبارزه با این آفت است نام علمی این آفت درا ل آ آ م در ارز ن ه اده از ام د اارد در ت کتاب آفات و بیماریهای مهم درختان سیب چ گیسوم کتابآفاتوبیماریهایمهکتاب آفات و بیماریهای مهم درختان سیباثر هدایتالله زنوری، موسسه تحقیقات آفات و بیماریهای گیاهی بوده و چاپ آن در سال توسط انتشارات سازمان تحقیقاتیآشنایی با سنک سیب و گلابی صفحه اصلی سنک سیب و گلابی یکی از آفات درختان سیب است که علاوهبر درخت سیب میزبانان دیگری هم دارد پورههای این حشره در ابتدا سفید رنگ بوده و بعداجرای موفقیتآمیز طرح غیر شیمیایی نترل آفت رم سیب اجرایموفق مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اجرای موفقیتآمیز طرح کنترل آفت کرم سیب به روش اخلال در جفتگیری و بدون استفاده از سموم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting