بهترین نژاد گاو شیری دنیا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بهترین نژاد گاو شیری دنیا) - دانلود

بهترین نژاد گاو شیری دنیا

بهترین نژاد گاو شیری دنیا یکی از بهترین و معروف ترین گاوهای شیری جهان نژاد جرسی یا همان جرزی یکی از بهترین و معروف ترین گاوهای شیری جهان نژاد جرسی یا همان جرزی است که جزو قدیمی ترین و البته خالص ترین نژادهای گاو شیری جهان است معرفی نژاد های گاو بهترین گاو شیریگاو هلشتاین پیک دامپرور گاوهلشتاینمعرفینژاهلشتاین بزرگترین و بهترین نژاد گاو شیری در جهان است خاستگاه آن شمال هلند و منطقه فریسلاند است به گاوهایی که در امریکا پرورش می یابند هلشتاین و برای گاوهای دنیا دنیاویژگی های یک گاو شیری خوب شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ویژگیهاییکگاوشیریخوببه این ترتیب، با خرید دام خوب و پرمحصول هم تولید خوبی خواهید داشت وهم دام های نامطلوب وکم محصول خود را کم کم با دامهای پرمحصول، عوض کرده و نژاد گاوهای خود راآشنایی با انواع گاو شیری تکنوشیر آشناییباانواعگاوشیری گاو شیری هلشتاین هلشتاین رایج ترین نژاد گاو شیری محسوب می شود ، به خاطر لکه های سیاه و سفیدش از شهرت بسیاری برخوردار است دنیا دنیامعرفی اسپرم گاو سیمنتال اتحادیه سراسری صنعت دامپروران همگام کشور معرفیاسپرمگاوسیمنتال گاو سیمنتال با نام علمی یکی از بهترین گاوهای شیری و گوشتی در جهان است ابتدا تصور میکردند که نژاد این گاو به کشور آلمان برمی گردد، امافارم مالدار خالص هلشتاین بهترین نژاد گاو شیری در جهان اگر می شیری در جهان می باشد به طور روزانه تقریبا ۳۴ کیلو شیر تولید می کنند این گاوها روزانه باید۳ بار دوشیده شوند معمولا قد متوسط گاو بین ۱۴۵ تا دنیا دنیاآشنایی با نژاد گاو هلشتاین کشت و دام امین اگر میخواهید گاو داری خود را رونق دهید بهتر است بهترین نژاد گاو شیری در جهان را پرورش دهید گاو هلشتاین که به نام هولشتاین هم شناخته میشود جز سنگین وزنتریننژاد هلشتاین شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین نژادهلشتاینگاو این نژاد به دلیل رشد نسبتا سریع و تولید لاشهای بسیار مطلوب، از لحاظ تولید گوشت هم دارای اهمیت است و در میان نژادهای شیری بهترین لاشه را دارد گوساله اینمعرفی بهترین نژاد گاو دام سالم فجر آسیا معرفی نژاد گاو هلشتاین زادگاه این نژاد متعلق به استان فریسلند شمال هلند است این نوع گاو از پرشیرتین گاوهای دنیا به شمار میمجله جذاب دامپروری بهترین نژاد گاو شیری از نظر کیفیت شیر بهترین نژاد گاو شیری از نظر کیفیت شیر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting