انواع نژاد گاو در ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انواع نژاد گاو در ایران) - دانلود

انواع نژاد گاو در ایران

انواع نژاد گاو در ایران بهترین نژاد گوساله در ایران و جهان سامانه تامین دام و طیور گاو دشتیاری یکی از بهترین نژادهای گوساله شیری در ایران است این نژاد بومی ایران است و در مناطق دشتی و کوهستانی شمال ایران، به خصوص در استاننژادها و خصوصیات نژادی گاوهای گوشتی ویستا نژادهای گاو تیپ گوشتی نژاد است بزرگ و پرگوشت و وزن گاو نر بالغ ۶۸۰ ال ۸۱۶ کلوگرم و با عضلات مضاعف قابلت استفاده از علوفه در ان نژاد بالا است قابلت سازگار ان نژاد برا مناطقمعرفی گاو نژاد جرسی و مقایسه آن با گاو نژاد هلشتاین شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان سهامی عام با هدف تمین شیر سالم یکی از بزرگترین تولیدکننده های شیر خام در ایران زیر مجموعه هلدینگ صنایعمعرفی اسپرم گاوی اتحادیه سراسری صنعت دامپروران همگام کشور معرفیاسپرمگاوی نژاد جرزی سومین نژاد بزرگ گاوهای شیری در جهان است شیر نژاد جرزی به دلیل کیفیت بالا و غنی بودن از پروتئین، مواد معدنی و عناصر کمیاب در سراسرنژاد هلشتاین شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین نژادهلشتاینبنابر آمار موجود حدود راس گاو هلشتاین به صورت تلیسه آبستن وارد کشور شده که منابع اولیه گاوهای هلشتاین ایران و عمده کشورهای وارد کننده هلشتاین قبل و بعدچخبر از اصیل ترین نژاد گاوی ایران آشنایی با گاو نژاد سرابی آشناییباگاونژادسرابی به گزارش سراب نیوز، گاو نژاد سرابی از جمله گاو های بومی کشور است که این نژاد گاوی به دلیل مقاومت در برابر بسیاری از بیماری های شایع حیوانی ومروری بر اصلاح نژاد گاو شیری در ایران محمد رزم کبیر بر اساس گزارش مرکز آمار ایران حدود از شیر تولیدی و از گوشت قرمز تولیدی در کشور، توسط گاو تمین می شود بررسی روند تغییرات تعداد انواع گاو و گوسالهگاو و گوساله و انواع نژاد آنها رویال طعم گاو با نام تخصصی از زیر شاخه حیوانات پستاندارسم دار و نشخوار کننده میباشد که با گاو و انواع نژاد گوساله آشنا می شویدانواع نژاد گاو در ایران انواعنژادگامعرفی انواع شش نژاد شاخص گاو بومی در ایران ۲ گوشت بز ۷ ۳ عسل ۸ ۴ شیر ۸ ۵ گوشت طیور ۹تسیس اولین بانک جنین از ۵ نژاد گاو برتر دنیا در ایران علم و فناوری جهاد دانشگاهی وی تصریح کرد در شرایط عادی، یک راس گاو ماده یک بار در سال زایمان میکند بنابراین اگر دامداری که تعداد محدودی گاو برتر ژنتیکی دارد، بخواهد آنها

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting