بانک اطلاعاتی شعر های مولوی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بانک اطلاعاتی شعر های مولوی) - دانلود

بانک اطلاعاتی شعر های مولوی

بانک اطلاعاتی شعر های مولوی مولوی و توهین و جسارت به اهلبیت مرجع مطالب فرهنگی مذهبی مولویوتوهی مولوی و توهین و جسارت به اهلبیت در اشعارش و اشعار درباره غاصبان خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام در ادامه مطلب بخوانید قبل از شروع شایداشعار مولانا درباره انسان شعر ناب بلند و کوتاه مولوی در مورد انسان مولانا جلالالدین محمد بلخی مشهور به مولوی شاعر بزرگ قرن هفتم هجری قمری است در این مطلب از دلگرم به انسان شناسی در اشعار مولانا می پردازیم غزل مشهور مولوی درباره امیرالممنین علیع مشرق نیوز فرهنگ و هنر جلالالدین محمد بلخی، مشهور به مولوی، شاعر پرآوازه ایرانزمین، غزلها و اشعار متعددی در مدح مولانا امیرالممنین علی بن ابیطالب علیه السلامیکی از سینه چاکای مولوی جواب بده بزرگترین پایگاه اشعار اهل بیت گاهی دیده می شود طرفداران مولوی این حرفها و ابیات را برای اینکه بگویند مولوی شیعه بوده است از دفتر ششم مثنوی ذکر می کنند مولوی در دفتر ششم مثنو معنو، امامعلت مخالفت علمای شیعه با ترویج افکار و اشعار مولوی آیین رحمت مولوی علاوه بر اخلاق متکبرانه صوفیانه خود، دربرابر پیامبرص و اهل بیتع نیز اشعار سخیفی دارد و گاهی نیز به تمجید معاویه و شیطان می پردازد همچنین عقایدی خلافنابترین اشعار عرفانی مولانا در مورد خدا و عرفان وبلاگ طاقچه شعرعرفانیمولانااز او یاد میشود برخلاف تقریبا همهی دیگر بزرگان شعر و ادب ایران که اطلاعات بسیار اندکی از نام و نشان و زندگیشان برجای مانده است، زندگینامهی مولانا مشحون از بانک بانکتفسیر قرآن برادب فارسیتجلی قرآن در شعر مولوی تفسیرقرآنبرادبفارسیتجلیاستفاده از قرآن در اشعار مولوی را میتوان به چند گونه تقسیم کرد گاه بدون اشاره صریح به آیه، مفهوم تمام یا بخشی از آیه را در شعر خود آورده است که خوانندهیکربلا و عزاداری امام حسین علیهالسلام از نگاه مولانا عرفان و حکمت مقاله کربلاوعزاداریامامحمنتها برخی از انسانهای بیانصاف که میخواهند به اهداف خود برسند، یکی از شعرهای مولوی را تحریف کردهاند و به مولوی نسبت دادهاند که مولوی میگوید کورکورانهتفاوت مولوی ایران و مولوی ترکیه ایسنا فرهنگی و هنری ادبیات و کتاب و زبان اشعار و آثار مولوی پارسی، و خود از پارسیان است نه تنها اصل مثنوی و دیگر تلیفات و سخنان مولوی فارسی است، بلکه برخی مولوی شناسان از جملهشیوه ی بیان مولوی در مثنوی جام ادب بیشتر پیچیدگیهای اشعار مثنوی مربوط به این بخش از کتاب است که گاه خوانندهی آشنا با زبان و بیان و اندیشهی مولانا را نیز به حیرت وامیدارد و باعث میگردد تا هر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting