دعاي توسل

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دعاي توسل) - دانلود

دعاي توسل

دعا توسل متن و ترجمه ی دعای توسل به همراه صوت تابناک صفحه نخست مذهبی دعای توسل که از آئمه معصومین علیهم السلام نقل شده است در بین مسلمانان برای برآورده شدن حاجات معروف است دانلود دعای توسل با صدای فرهمند متن خبرگزاری موج فرهنگی دین و اندیشه دانلود دعای توسل با صدای فرهمند متن یا ابا الحسن یا امیر الممنین یا عل بن بیطالب یا حجة الله عل خلقه یا سیدنا ومولینا نا توجهنا واستشفعنا وتوسلنا بکدعای توسل با صدای استاد فرهمند آپارات علامه مجلسی فرموده است در بعضی از کتابهای شایسته احترام از محمد بن بابویه نقل کردهاند که این دعا را از امامانعلیهمالسلام روایت کرده و ثواب و آثار خواندن دعای توسل، فضیلت مداومت بر دعای توسل اخبار مقالات و یادداشت هازیرا نماز و دعا بهترین راه برای تقرب و ارتباط بنده با خداست دعای توسل، یکی از دعاهای بافضیلت و ارزشمندی است که در این راستا، مشکل گشای خیل کثیری از شیعیاندعای توسل صوتی و متنی دعای توسل صوتی و متنی دعای توسل با صدای فرهمند از جمله دعاهای معروفی است که توسط مسلمانان خوانده می شود با دعای توسل صوتی و متنی در مناسبت های گوناگون دعادعای توسل و مداحی جناب آقای مهدی سماواتی فیلم کامل دعای توسل و مداحی جناب آقای مهدی سماواتی ۵ مرداد ۱۴۰۲ دریافت ۴ ۲۳۰ مدت ۳۴۲۴ آخرین چندرسانه ای آخرین چندرسانه ای برنامه دعای توسل و زیارت عاشورا دانلود بازار برنامهها مذهبی کتاب صوتی دعاهای معروف شامل متن و صوت دعادعای توسل همراه ترجمه فارسی استاد فرهمند آپارات علامه مجلسی فرموده است در بعضی از کتابهای شایسته احترام از محمد بن بابویه نقل کردهاند که این دعا را از امامانعلیهمالسلام روایت کرده و معرفی و دانلود کتاب دعای توسل کتابراه دین و آیین نهج البلاغه و ادعیه دعای توسل از جمله دعاهای معروف و سریعالاستجابه است که در شبهای چهارشنبه خوانده میشود در این دعا با توسل به چهارده معصوم ع و واسطه قرار دادن آنها به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting