دعاي جوشن کبير

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دعاي جوشن کبير) - دانلود

دعاي جوشن کبير

دعا جوشن کبر برنامه دعای جوشن کبیر بسیار نفیس دانلود بازار برنامهها مذهبی در تابها حدث شعه دو دعا با نامها جوشن بر و جوشن صغر وارد شده است دعا جوشن بر را، ه فعم در المصباح و البلدالامن نقل رده است،متن کامل دعای جوشن کبیر همراه با ترجمه جنت المهدی متن کامل دعای جوشن کبیر همراه با ترجمه رسول خدا صلی اله علیه واله می فرمایند هیچ بندها از امت من نیست که این دعا را در ماه مبارک رمضان سه مرتبه یا یک مرتبهدعای جوشن کبیر با صدای میرداماد عربی و فارسی آپارات دعای جوشن کبیر با صدای میرداماد عربی و فارسی متن کامل دعای جوشن کبیر اجتماع جامعه جوشن کبیر، دعایی منقول از پیامبر اکرم ص در یکصد بند، حاوی هزار و یک نام و صفت خدای متعال است طبق روایات هرکس آن را اول ماه مبارک رمضاندر مورد جوشن کبیر در ویکی تابناک بیشتر بخوانید جوشنکبیردعای جوشن کبیر، شامل ۱۰۰ فراز یا بخش است که هر فراز، شامل ۱۰ نام از نامهای خداوند است به جز فراز ۵۵ که شامل ۱۱ نام است در نتیجه این دعا، شامل ۱۰۰۱ نام ازدعای جوشن کبیر آپارات دعایجوشنکبیردعای جوشن کبیر حاج میثم مطیعینامه خدا را خوانده اید کلیپ قرآنیکلیپ امام زمان مسجد جمکران شب قدرمی شینه باز روی لب ها دعای جوشن کبیرکلیپ شب قدر بادعای جوشن کبیر دعای جوشن کبیر همراه با ترجمه فارسی با صدای مهدی صادقی آپارات متن دعای جوشن کبیر ویژه شبهای مبارک قدر روایت شده از معصومین ع که خداوند دارای نام است و کسی که او را با این اسامی صدا بزند ، دعایش دانلود دعای جوشن کبیر متن و ترجمه خبرگزاری موج فرهنگی دین و اندیشه به گزارش خبرگزاری موج، دعای جوشن کبیر در یکی از غزوات صدر اسلام از جانب جبرئیل برای پیامبر اسلام آورده شده است این دعا صد بند دارد و هر بند حاوی ده اسمکتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر اثر انتشارات شکیب نوار کتاب های صوتی دینی و آیینی در بخشی از کتاب صوتی دعای جوشن کبیر میشنویم ا که عزت و زیبای از آن توست ا که نیرو و کمال از آن توست ا که پادشاه و جلال از آن توست ا که بزرگ و برتر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting