پایگاه داده دعاها و زیارت ها

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پایگاه داده دعاها و زیارت ها) - دانلود

پایگاه داده دعاها و زیارت ها

پایگاه داده دعاها و زیارت ها دعاهای زیارت عاشورا پایگاه تخصصی منبرها گاهی وقتا حیات حیات حیوانی است ح الرض بعد موتها همینجور که به تمام موجودات در روی زمین زندگی داده همین زندگی هم به بقیةمتن کامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه و صوت نمناک زیارتعاشوراباترجمه یکی از دعاهایی که ائمه معصوم و پیشوایان دینی بر مداومت خواندن آن تاکید می کنند زیارت عاشورا است که تاثیرات سازنده و بسیاری برای افراد دارد دعا کارتی زیارت عاشورا با ترجمه دوبرگی در چهار صفحه جیبی پرسی لوازم عبادت کارت دعا و حرزخرید دعا کارتی زیارت عاشورا با ترجمه دوبرگی در چهار صفحه جیبی پرسی عمده مرکز تولید محصولات فرهنگی قدس ، لیست قیمت دعا کارتی زیارت عاشورا با ترجمه دوبرگی دردعای کمیل ویکی شیعه دعایکمیلدعای توسل دعای کمیل دعای ندبه دعای سمات دعای فرج دعای ابوحمزه ثمالی زیارت عاشورا زیارت جامعه کبیره زیارت وارث زیارت امینالله زیارت اربعینهفت دعای مهم در زیارت عاشورا خبرگزاری مهر هفتدعایمهمدرزیارت در زیارت عاشورا دعاهایی وجود دارد که هر کدام بیان کننده جایگاه رفیع در راستای رساندن انسان به کمال و سعادت بشری است هفت دعای مهم این زیارتسلوک با ادعیه زیارت عاشورا سلام و لعن کرامت و وجاهت معیت همراه امام و مقالهاولازسلوکباادعیان لعن عبادت بزرگ است که ما را از سقوط و انحطاط و از خطر امواج فتنه که از دستگاه شاطن جن و انس م آد، حفظ م کند گوا ممن خودش ک از قلاع قلعه ها وزیارت عاشورا متن و ترجمه استاد انصاریان صوتی زیارتعاشوراکلیاتمفاتیحاین زیارت همان زیارت عاشورای معروف است که از نزدیک و دور خوانده میشود و شرح آن چنانکه شیخ ابوجعفر طوسی در مصباح ذکر فرموده چنین استزیارت جامعه کبیره ویکیپدیا، دانشنامه آزاد زیارتجامعهکبیرهزیارت جامعه کبیره یکی از زیارتنامههایی است که علی النقی، امام دهم شیعیان، به یکی از اصحابش تعلیم دادهاست تا در هنگام زیارت امامان خوانده شود، و اززیارت و دعای شب شنبه دعای روز شنبه بیتوته از اعمال جمعه دعای شب شنبه است از امام علی علیه السلام روایت شده است که به من پیامبر صلی الله علیه و آله تعلیم داده شد از طرف جبرئیل ع هنگامیپاسخ حضرت آیت الله فیاض به شبهاتی پیرامون میراث تشیع، برخی دعاها همه اخبار شفقناپایگاه بین اللملی همکاری های خبری شیعه حضرت آیت الله العظمی محمد اسحاق فیاض مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سوالی پیرامون شبهاتی که

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting