پایگاه داده آماده دعاها و زیارت ها

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پایگاه داده آماده دعاها و زیارت ها) - دانلود

پایگاه داده آماده دعاها و زیارت ها

پایگاه داده آماده دعاها و زیارت ها دعاهای حضرت موسی علیه السلام دعاهایحضرتموسیعلیهحقوق مادی و معنوی ان پاگاه متعلق به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است و نشر غیرمجاز محتوای آن پیگرد قانونی دارد میزبانی شده توسط مرکز داده نور صفحهآثار خواندن زیارت آل یاسین فضائل و ثواب زیارتی که از خود امام زمان اخبار مقالات و یادداشت هازیارت آل یاسین، یکی از همین راههای توسل و تقرب است که در قالب واژه ها و عباراتی آسمانی، دلهای مشتاقان ظهور آخرین جانشین پیامبر خدا، حضرت ولی عصر عجل الله رافراخوان جذب ادر درمان عتبات عالات مرکز پزشکی حج و زیارت فراخوانجذببمارستاناماکارشناسان فوریتهای پزشکی داشتن حداقل مدرک پرستاری ،کارشناسی و یا کاردانی فوریتهای پزشکی و حداکثر سن سال لازم به ذکر است اعزام این دوره ها با توجه به ارائهدعای عهد متن کامل عربی و فارسیدانلود عکس صوت و تهران لوح ادعیه مهدویت داده ا آن را بر بندگانت محموعه تهران لوح آماده تولید متن دعای عهد بصورت حکاکی روی چوب میباشد دعای عهد زیارت عاشورا دعای توسل زیارت امین الله زیارتدعا و زیارت روز جمعه خبرگزاری صدا و سیما علمی و فرهنگی معارف روز جمعه فضیلت و برتری ویژهای نسبت به دیگر روزهای هفته دارد و به همین دلیل اعمال و دعاهای خاصی برای آن توصیه شده استزیارت ویکی شیعه زیارتزیارت عملی عبادی به معنای حضور در پیشگاه پیشوایان دینی یا نزد قبور آنان یا دیدار از مکانی مقدس یا محترم برای اظهار ارادت و احترام و کسب فیض معنوی استورزش از دیدگاه اسلام سواراری دعا و زیارت تبیان آماده بسیج کنید، تا با این تدارکات، دشمن خدا و ها و گردن های آن ها کشید و آن ها را نوازش کرد آن حضرت نیز همانند حضرت سلیمان علیه السلام، آن چنان به اسبجمع بندی دعای افتتاح در برنامه سمت خدا همراهی و تسلیم و خضوع در پروندههایویژه سمتخدا جمعاگر من آماده بودم و لشگر آماده نشد، این لشگر حمله نمی کند خیلی از دعاهای برای زیارت، مقصود ظهور است دعا کنی، خیلی از حاجت ها تکی داده نمی شودمستند صوتی شنود پایگاه اطلاع رسانی حجة الاسلام امینی خواه بلاگ وفور تاثیر شیاطین در زندگی انسان شیطان به چه شکلی در می آید شکارگاه شیطان فایده ذکر اهل بیت در لحظه مرگ چه کسانی مورد عنایت اهل بیت هستند۸ دعای مخصوص به ساحت مقدس امام زمان عج دلگرم دعاساحتمقدسامامزمان دعا و زیارت های مربوط به حضرت، در واقع انیس دلهایی است که در عصر غیبت، انیسی جز مولایشان ندارند و با آنچه به عنوان خطاب با ولی عصر عجل

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting