آماده دعاها و زیارت ها

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آماده دعاها و زیارت ها) - دانلود

آماده دعاها و زیارت ها

آماده دعاها و زیارت ها دعای و زیارت روز چهارشنبه را بخوانید روزنامه جوان صفحه نخست اجتماع از یک هفته قبل از این رحلت ، ایشان وصیت نامه ای عرفانی آماده کردند و تمامی اعضایشان را هدیه دادند بسیار همسر مومنه و مادر نمونه ای بودند ومتن کامل دعای توسل به همراه ترجمه و فایل صوتی فرارو زندگی و سرگرمی دینای جانشین حسن، ای یادگار شایسته، ای پایدار مورد امید، ای مهدی، ای فرزند فرستاده خدا، ای حجت خدا بر بندگان، ای آقا و مولای ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطهمرکز پاسخگویی به احکام شرعی و مسائل فقهی ادعیه و زیارات صفحه ادعیهوزیاراتدر کتاب مفاتیح نوین در قسمت زیارت عاشورا آنچه داخل پرانتز و پاورق ذکرشده است، نمیدانم کدام درست است مثلا نمیدانم طلب ثار مع امام هد یا طلب ثارکم معزیارت ایام هفته متن و ترجمه استاد انصاریان زیارتایامهفتهکلیاتمفاتزیارت مخصوص هر روز از روزهای هفته با خط خوانا و ترجمه دقیق و روان استاد انصاریان به همراه صوت این زیارت ها از بهترین مداحان کشور با امکان دانلوددعای روز دوشنبه اعمال و زیارت خاص این روز نمناک در منابع مذهبی و مکتب اهل بیتع برای روز دوشنبه، اعمال و ذکرهایی توصیه شده است در روایات بسیاری آمده است که در انتهای روز دوشنبه و پنج شنبه، اعمال انساندعا و زیارت روز یکشنبه را بخوانیم خبرگزاری صدا و سیما علمی و فرهنگی معارف دعا و زیارت روز یکشنبه را بخوانیم بنام خدای که جز فضلش امید ندارم و جز عدلش ا ز چیز ترس ندارم و جز به گفته او اعتماد ندارم و جز به رشته ۱۰ توصیه آیتالله بهجت برای زیارت امام رضاع تابناک صفحه نخست مذهبی آیتالله العظمی بهجت میفرمود لازم نیست حوائج خود را در محضر امام بشمرید حضرت میدانند ، مبالغه در دعاها نکنید زیارت قلبی باشد اعمال شب و روز تاسوعای حسینی دعا، نماز و متن زیارت عاشورا ایمنا ایمنا مگ روز نهم و دهم ماه محرم، روز مصیبت و اندوه اهل بیت علیهالسلام و همه شیعیان است به همین دلیل شایسته نیست که در این دو روز به ویژه روز عاشورازیارت اول امام رضا ع و دعای بعد از زیارت دانلود متن، ترجمه و صوت زیارتاولامامرضاعودعایپروردگارا آنان را بسو آتش به سخت بران و در عذاب دردنا و المت سرنگونشان فرما باره و با اتباع و پروانشان بسو دوزخ گروه گروه محشورشان فرما و در تحفةزیارتنامه ویکی شیعه زیارتنامه زیارتنامه، متنی که به قصد زیارت یکی از معصومان، امامزادگان و یا برخی بزرگان دین خوانده میشود این متن بیشتر جنبه دعایی دارد و دربردارنده

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting