اطلاعات دعاها و زیارت ها

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اطلاعات دعاها و زیارت ها) - دانلود

اطلاعات دعاها و زیارت ها

اطلاعات دعاها و زیارت ها برنامه دعاها و زیارات معروف صوتیمتنترجمه دانلود بازار برنامهها مذهبی این برنامه شامل مجموعه ای از معروفترین دعاها و زیارت نامه های شیعه می باشد همراه با فایل صوتی فهرست زیارت نامه ها شامل زیارت اطلاعات اطلاعاتکتاب منتخب ادعیه به انضمام دعای سفر، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای کتابمنتخبادعیهبهانشماره کتابشناسی ملی عنوان و نام پدیدآور منتخب ادعیه به انضمام دعای سفر، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای فرج به همراه ادعیهی هر روز ماه مبارک رمضانمتن کامل دعای توسل به همراه ترجمه و فایل صوتی فرارو زندگی و سرگرمی دین اطلاعات هوا فضا هوش مصنوعی و رباتیک دانش لوازم خانگی اسلحه و جنگ زیارت عاشورا دعای کمیل اللٰهم ن ها دعای توسل ادعیه مذهبی یا وجیها عند اللهنیایش گنجینه ادعیه ، زیارت برنامهها در به نام خداوند بخشنده و مهربان نیاش مجموعه ادعیه ، زیارات و تعقیبات به همراه متن و صوت این برنامه شامل سه بخش است منتخبی از بهترین ادعیه منتخب زیارات معروفدعا از دیدگاه قرآن و روایات دعاازدیدگاهقرآنوروا از آیات و روایات استفاده می شود که دعا نه تنها عبادت است، بلکه از برترین عبادتها به شمار رفته است به منظور روشن تر شدن اهمیت دعا، به سه آیه ازدعای توسل به همراه ترجمه، توضیحات و فایل صوتی تاروت رنگی دین و مذهب دعادعای توسل یکی از دعاهای مشهور در بین شیعیان است که با عبارت اللهم نی سلک و توجه لیک بنبیک نبی الرحمه٦ آغاز میشود این دعا در اصل از کتاب بحارالانوارهمه چیز درباره مفاتیح الجنان فروشگاه کتاب هادی همهچیزدربارهمفاتیحالجنان مطالبی که در کتاب مفاتیح وجود دارند، در چندین باب دسته بندی شده اند باب اول آن را ادعیه ها، باب دوم آن را اعمال سالیانه و باب سوم آن را زیاراتنیایش ها و زیارت ها دعای افتتاح کتاب جمکران نیایشهاوزیارتهادعایافتتاحتوضیحات این اثر ترجمه ای ادبی همراه با متن اصلی دعای افتتاح می باشد تماس با ما فروشگاه مرکزی ایران، شهر مقدس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، فروشگاهدعای عهد به همراه ترجمه، توضیحات و فایل صوتی تاروت رنگی دین و مذهب دعادعای عهد یکی از دعاهای معروف شیعیان است که به منظور بیعت و تجدید عهد با امام زمان عج خوانده میشود این دعا از آداب خاصی برخوردار است و معمولا شیعیان سعیهمه چز درباره دعا دانشگاه ایلام دعا روح امان را در نفوس برم انگزد و انسان لذت ارتباط با خداوند را درک م کند انسان را متک به خدا و مستقل م سازد و از اتکا به دگران ب ناز م کند دعا زیارت زیارت

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting