مبارزه با علف هرز مرغ

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مبارزه با علف هرز مرغ) - دانلود

مبارزه با علف هرز مرغ

مبارزه با علف هرز مرغ دیکلوفوپ متیل ایلوکسان اکسیر کشاورزی یزد دیکلوفوپمتیلایلوکسامبارزه به موقع در اوائل فصل با نتجه بهتر و محصول بشتری همراه است علفهای هرز برایجذب مواد غذا ، رطوبت و نور در تمام مراحل رشد نباتات زراعی به شدت رقابت میمدیریت علفهای هرز در باغات کیمیاگستر بارثاوا خدمات آموزشی علفهای هرز چند ساله یا دائمی مانند پنجه مرغی، خارشتر، قیاق و و واژگون کردن علف هرز است مبارزه توام با علفهای هرز یکساله و دائمی به کار برده می شونددستهبندی علف های هرز مهندسی کشاورزی زراعت سوروف و برنج وحشی علفهای هرز یکسالهای هستند که معمولا با برنج و نیز بسیاری از محصولات مناطق معتدل و گرمسیری رقابت میکنند این دو علفهرز به خوبی با محیطهایآشنایی با روش های مبارزه با علف های هرز مزرعه سیبزمینی قسمت سوم آشنایی با روش های مبارزه با علف های هرز مزرعه سیبزمینی قسمت سومبعضی از علفهای هرز به وسیله اندامهای خود مثل ریشه و ریزومهای قوی بهعلف های هرز مهم با تصویر ست پلت سامانه ای برای کشاورزی هوشمند علفهرزمهمتعدادی از علفهای هرز مهم پنجه مرغی سوروف قیاق حلفه خرفه سلمهراهکار تضمینی از بین بردن علف هرز مزرعه زعفران دستور العمل جامع مبارزه با علف هرز مزرعه زعفران علف هرز یک ساله برگ بشند و علف هرز چند ساله هم وقتی اگر علف پنجه مرغی و پوا در زمین زیاد داشتید همانمبارزه با علفهای هرز به صورت بیولوژیک و شیمیایی یکی از روش های ابتدایی مبارزه با علف های هرز چیدن علف ها است که امروزه نیز در سطح های کوچک از این روش استفاده میشود اما در کشت های وسیع استفادهارزیابی علف کش های مختلف در کنترل علف هرز پنجه مرغی علف کش های گلیفوسیت، گلوفوسینیت، ستوکسیدیم، هالوکسی فوپآرمتیل و پاراکوات، به صورت پس رویشی شش هفتهپس از جوانه زنی پنجه مرغی به کار برده شدند سه معرفی ده علف هرز خطرناک دنیا روستانت مبارزه مکانیکی برای کنترل این علف هرز ممکن است منجر به تشکیل اندام های هوایی جدید در آن شود از بعضی از ارقام پنجه مرغی به عنوان پوشش چمنی یا

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting