سم علف هرز

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سم علف هرز) - دانلود

سم علف هرز

سم علف هرز قیمت سم ترفلان تری فلورالین شیماگرو اگری پلاس سم و آفت کش علف هرز سبز شده تثیری ندارد اگری پلاس سم و آفت کش سم علف کش تری فلورالین ترفلان شیماگرو شناسه محصول دسته سم و آفت کش سم سمچند روش مبارزه با علف هرز در باغات و زمینهای کشاورزی دمبرگ بلاگ خرید سم مناسب برای ریشهکن کردن علفهای هرز یکی از روشهای مبارزه باا آنها است برخی اوقات روش مبارزه با علف های هرز به صورت شیمیایی بوده وبرای اثرگذاری بهتر سموم علف کش چیکار کنیم آپارات برای اثرگذاری بهتر سموم علف کش چیکار کنیم علفکش سم علفکش علف های هرز سم قوی برای علف هرز نیاز روز سمقویبرایعلفهرزپیریدات علف های هرز پهن برگ از جمله سملک، تاج خروس وحشی را به خوبی در مزارع نخود و عدس کنترل می کند مقدار مصرف این علف کش در زمین های زراعی لیترکیلوگرم درخرید و قیمت سم علف کش گالانت سوپر هالوکسی فوپ آرمتیل محصولات محل اصلی فعالیت این علف کش بافتهای مریستمی می باشد و تاثیر آن هنگامی که علفهای هرز جوان و در حال رشد هستند به مراتب بیشتر است البته گیاهان هرز بزرگتر معمولا باسم علفکش تو فور دی مدل حجم لیتر دیجی کالا سموم گیاهی و جانوری متفرقه علف ش حساس مباشند گندم و جو ۴ تا ۵ برگی علفهای هرز و اول پنجه دهی تا تشکیل ساقه گندم و جو ۱ تا ۲ لیتر در هکتار این علف کش نباید در زمان بارندگی مصرف شودسم علف کش بازار بزرگ کشاورزی ایران سم علفکش یکی از ابزارهای مهم در کشاورزی است که برای کنترل علفهای هرز در مزارع و باغات استفاده میشود این سمها میتوانند به طور مستقیم و تماسی بر رویآشنایی با روش های مبارزه با علف های هرز مزرعه سیبزمینی قسمت سوم تاثیر آن هنگامی که علفهای هرز جوان و در حال رشد هستند به مراتب بیشتر است البته علفهای هرز بزرگتر معمولا با افزایش میزان مصرف سم، کنترلعلف هرز پیچک و مبارزه با آن در باغات پسته آریا کشاورز آموزش ها علف هرز چندساله می باشد که یکی از علف های هرز پیچک علف هرز چندساله می باشد که یکی از علف های هرز همه چیز درباره سم کلرپیریفوس دی بررسی بیوسیستماتیکی علف هرز شاهتره خانواده خشخاش در ایران علف هرز شاه تره با گونه در ایران در مزارع انواع گیاهان زراعی و نیز زمینهای بایر حضور دارد تشخیص گونه های مختلف این گیاه برای انتخاب علف کش مناسب

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting