تحقیق آماده مورد بيماري هاي ميوه هلو

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق آماده مورد بيماري هاي ميوه هلو) - دانلود

تحقیق آماده مورد بيماري هاي ميوه هلو

تحقیق آماده مورد بمار ها موه هلو بیماری مومیایی شکوفه سوختگی شکوفه بلایت شکوفه و پوسیدگی این بیماری روی بعضی از درخت ها و میوه ها بیشتر است و درخت ها و میوه های آن حساسیت بییشتری به این بیماری دارند حسایت درختان میوه به این بیماریبه علت خشک شدن ناگهانی درخت هلو علایم آن برای پیشگیری این بیماری باعث کاهش عملکرد و کیفیت محصول و ریزش شدید برگ و میوه میشود برای پیشگیری و کنترل لکه غربالی هلو، لازم است به انتخاب انواع نهال هلو،بیماری لکه غربالی درختان میوه بزرگترین مرجع باغبانی و زراعت در بیماریلکهغدر زرد آلو و قیسی خسارت مهم و شدید این بیماری روی برگ و میوه می باشد و حتی جوانه های برگ و گل را مورد حمله قرار می دهند و اصولا شاخه های جوان بندرت مبتلا می۱۳ کاربرد و خاصیت باورنکردنی هلو و طرز تهیهی ۳ خوردنی مقوی با آن سلامت رژیم و تغذیه مطالعهی دانشگاهی انجام شده به این نتیجه رسید که هلو روی کاهش استرس اثرات خوبی دارد این میوه همچنین سطح اضطراب را کاهش میدهد جالب است بدانید نکات فنی در برداشت، بسته بندی و نگهداری میوه های هلو و شلیل کند، روش های دیگر نیز برای کنترل بیماری بعد از برداشت، خصوصا برای میوه های نگهداری شده در انبار، مورد نیاز هستند بدین منظور میپیچ خوردگی برگ هلو ویکیپدیا، دانشنامه آزاد پیچخوردگیبرگهلوپیچ خوردگی برگ هلو یک بیماری گیاهی است که با تغییر شکل و رنگ برگ ها مشخص می شود و توسط قارچ ایجاد می شود که درختان هلو ، شلیل و بادام را تحقیق آمادهدانلود تحقیق آماده در مورد بیماری های میوه هلو با فایل پاورپوینت فایل های پاورپوینتی کشاورزیاین بیماری باعث پوسیدگی گردابی میوه هلو میشود علائم آن شامل لکههای قهوهای رنگ بر روی میوه، ترشحات نیز بر روی آن میباشد برای پیشگیری از این بیماری، ازهلو هلوسرشاخه خوار هلو ، به عنوان یکی از آفات مهم درختان میوه هسته دار در ایران و جهان، هر ساله سبب خسارت شدید می شود در این تحقیق، تغییرات آماده آمادهخرید نهال هلو با قیمت فروش مناسب دی در مورد نهال هلو وجود نیتروژن در خاک باعث رشد خوب درخت هلو، تولید میوه های فراوان و درشت شدن میوه هلو می شود بیماری های درخت هلو هستند بهترین راه برایتحقیق مقاله هلو آران پیپر دانلود تحقیقمقالههلواین ترکیبات در دوزهای بالا، سمی و مهلک هستند و اما از آنجایی که تراکم اسیانید در بافت های گیاهی تقریبا اندک است می توان از بخش های مختلف گیاه هلو در درمان سرطان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting