تحقیق درباره مورد بيماري هاي ميوه هلو

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق درباره مورد بيماري هاي ميوه هلو) - دانلود

تحقیق درباره مورد بيماري هاي ميوه هلو

تحقیق درباره مورد بمار ها موه هلو آشنایی با بیماری پیچدگی برگ هلو و شلیل دشت سبز وبلاگ بیماری پیچیدگی برگ درختان میوه هلو و شلیل یکی از مهمترین بیماریهای این محصولات اقتصادی است و این مقاله در دشت سبز به معرفی و کنترل اینغربالی درختان میوه هسته دار بیماری گیاهی غربالی هسته داران دراکثر نقاط ایران روی انواع درختان میوه هسته دارمانند زردآلو، هلو، شلیل، آلبالو، گوجه، بادام و در برخی مواقع به گیلاس خسارت واردبیماری و آفات درختان میوه هسته دار آرال شیمی مقالات شاخه کشاورزی این یک بیماری قارچی است که هلو، شلیل و زردآلو را مبتلا می کند پیچ خوردگی برگ هلو به عنوان آفات درخت هلو شناخته می شود علائم این بیماری به وضوح علت خشک شدن ناگهانی درخت هلو علایم آن برای پیشگیری بیماریهای ویروسی، انواع قارچهای غربالی، لکه سیاه، لبشتری، گال طوقه، گموز و فیتوفتورایی از دلایل خشکشدن ناگهانی درخت هلو هستند که در این مورد موردزنگ درختان میوه هسته دار شرکت مهندسی کشاورزی خزانه ای صحرا توصیههایفنیوبیماریهایگیاهی بیماری زنگ درختان میوه هسته دار، ابتدا توجه کارشناسان باغبانی را به خود جلب نموده است و اولین بار در بین سالهای شیوع این بیماری روی درختان هلو درطرح تحقیقاتی ردیابی عوامل فیتوپلاسمایی در درختان میوه هسته دار درخت فیلوژنتیکی نیز وابستگی نزدیک جدایه های مطالعه حاضر را به زیرگروه های و گروه استالبور نشان داد به علاوه، نتایج این تحقیق نشان داد که تمام مناطق مذکور بیماری درختان هلو شلیل پالیز نهال بیماری درختان قارچبیماری ریز میوهگی هلو یکی از بیماری های فایتوپلاسمایی محسوب می شود فایتوپلاسما یک نوع انگل سلولی به شمار می رود که علایمی مشابه علایم ویروس را ایجادهلو گیاهشناسی، خواص و توصیههای قبل از مصرف نیوشانیک هلوهلو حاوی قند فروکتوز است در نتیجه فودمپ آن بالا است اگر برای کاهش علائم گوارشی ناشی از سندروم روده تحریکپذیر یا بیماری کرون از رژیم غذایی با فودمپ کم پیرویبیشترین خواص هلو انجیری تفاوت هلو با هلو انجیری چیست مقالات مقالات تغذیه هلو انجیری یک میوه سالم و مغذی است و تاکنون مضرات جدی برای مصرف آن گزارش نشده است با این حال، برخی افراد ممکن است به دلیل حساسیتهای غذایی یا

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting