مبارزه با سرخرطومی برگ یونجه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مبارزه با سرخرطومی برگ یونجه) - دانلود

مبارزه با سرخرطومی برگ یونجه

مبارزه با سرخرطومی برگ یونجه آفات مهم مزارع یونجه آوان مشرق زمین راه مبارزه با آفت سرخرطومی برگ الف مبارزه زراعی برای مبارزه زراعی می توان چین اول یونجه را به جلو انداخت، در نتیجه این عمل تعداد زیادیمقاله آفت سرخرطومی برگ یونجه محصولات دانلودی سرو مقالهآفتسرخرطومیبرگسرخرطومی های بالغ پس ازظهور برنگ قهوه ای روشن هستندویک لکه قهوه ای درپشت بدن حشره دیده می شود که ازجلوسر شروع شده وتانصف بدن ادامه می یابداین علایم با سن حشرهبررسی سه روش کنترل سرخرطومی یونجه با تاکید بر شعله افکنی بر تیمار سوزاندن و سوزاندن همراه با سمپاشی بیشترین تاثیر را بر کاهش تعداد لارو سرخرطومی طی دو سال اجرای طرح داشتند در حالیکه تفاونت معنی داری بین قطعات سمپاشی شدهمبارزه با آفات ونجهسرخرطوم برگ ونجه اولن قدم در مبارزه، جلو گر از آلوده شدن بذور ونجه به بذر علفها هرز از طرق مبارزه بموقع با علفها هرز مزرعه ونجه ا است ه به بذرگر اختصاص داده ام قدمحشره سرخرطومی یونجه فروشگاه خدمات حشرهسرخرطومییونجه مبارزه باسرخرطومی یونجهتخم گذاری ولارو و تراکم تخم سرخرطومی برگ یونجه در ایلینویز اعلام کرده اند با کاشت و برداشت گل کلم و کلم بروکلی آشنامقاله بررسی پارامترهای موثر در مبارزه شیمیایی با آفات یونجه در چکیده این مقاله اشاره شده است که یکی از مهم ترین آفات یونجه، سرخرطومی برگ یونجه است که در صورت عدم مبارزه، خسارت زیادی به کشاورزان در چین اولشناسایی و کنترل آفات در مزارع یونجه سرخرطومی برگ یونجه مهم ترین آفت یونجه زارهای ایران به شمار می آید عمده ترین آسیب و زیان این آفت ناشی از تغذیه لاروهای آن از شاخ و برگ های یونجهسرخرطومی یونجه فروشگاه خدمات کشاورزی سرخرطومییونجه یکی از آفات مهم یونجه در ایران سرخرطومی برگ یونجه بوده که در اکثر مناطق یونجه کاری کشور شیوع دارد و در ایران ابتدا در سال ۱۳۱۷ توسط افشار گزارشسم یونجه برای کرم و سرخرطومی یونجه کشاورزباشی سرخرطومییونجه مبارزه با سرخرطومی یونجه معمولا از حشره کش نمی توان برای از بین بردن لاروهای سرخرطومی یونجه استفاده کرد چون خاک از آنها محافظت می کند سمپاشیمعرفی آفات مهم یونجه و راههای مبارزه با آنها از آفات مهم یونجه می توان به سرخرطومی برگ یونجه، سرخرطومی ریشه یونجه، سن گل خوار یونجه، سوسک شاخک بلند، شته یونجه، سن سبز یونجه، کرم برگخوار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting