مبارزه شیمیایی با سرخرطومی یونجه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مبارزه شیمیایی با سرخرطومی یونجه) - دانلود

مبارزه شیمیایی با سرخرطومی یونجه

مبارزه شیمیایی با سرخرطومی یونجه گ از آر ازه ف ه رران ده ا ان ر دام از روش رزه گسرخورطومی برگ یونجه آریس سرخورطومیبرگیوعلائم آسب و زان اصلی آفت سرخورطومی برگ یونجه ناشی از تغذه لاروهای آن از شاخ و برگ های ونجه می باشد علت ها حشرات بالغ سرخرطومی برگ ونجه به رنگ قهوه ایبررسی چند روش در کنترل سرخرطومی برگ یونجه بررسیچندروشدرکناستفاده از مدیریت تلفیقی آفات به منظور کاهش مصرف سموم شیمیایی، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و حفاظت و حمایت از دشمنان طبیعی با بکارگیری روش های مختلف کنترلکتاب آموزشی سرخرطومی برگ یونجه هاریه و روش های کنترل آن کشاورزی یونجه آفات و بیماری هایی دارد مهمترین آفت یونجه سرخرطومی برگ یونجه کتاب آموزشی سرخرطومی برگ یونجه هاریه و و همچنین روش های کنترل و مبارزه شیمیایی بامقاله آفت سرخرطومی برگ یونجه محصولات دانلودی سرو مقالهآفتسرخرطومیبرگسرخرطومی های بالغ پس ازظهور برنگ قهوه ای روشن هستندویک لکه قهوه ای درپشت بدن حشره دیده می شود که ازجلوسر شروع شده وتانصف بدن ادامه می یابداین علایم با سن حشرهبررسی پارامترهای موثر در مبارزه شیمیایی با آفات یونجه سیویلیکا یکی از مهم ترین آفات یونجه، سرخرطومی برگ یونجه است که در صورت عدم مبارزه، خسارت زیادی به کشاورزان در چین اول وارد نموده و چین دوم را با تاخیر رشد مواجه می کندآفات مهم مزارع یونجه فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی آفاتمهمی آسیب سرخرطومی برگ یونجه در فصل بهار و در ی مدت تا هفته ای رخ می دهد ه این بازه زمانی همزمان با چین اول خواهد بود سرخرطومی یونجه بر پایهشناسایی و کنترل آفات در مزارع یونجه سرخرطومی برگ یونجه مهم ترین آفت یونجه زارهای ایران به شمار می آید عمده ترین آسیب و زیان این آفت ناشی از تغذیه لاروهای آن از شاخ و برگ های یونجهسرخرطومی یونجه فروشگاه خدمات کشاورزی سرخرطومییونجه یکی از آفات مهم یونجه در ایران سرخرطومی برگ یونجه بوده که در اکثر مناطق یونجه کاری کشور شیوع دارد و در ایران ابتدا در سال ۱۳۱۷ توسط افشار گزارش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting