جملات گرجی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(جملات گرجی) - دانلود

جملات گرجی

جملات گرجی دیگه وقتشه با کلمات و جملات گرجی آشنا بشیم و مهارت شنیداریمون رو دیگه وقتشه با کلمات و جملات گرجی آشنا آشنایی با زبان گرجی برای سفر با تورهای گرجستان الماس نشان آشناییبابا یادگیری این کلمات و جملات زبان گرجی مسلما در سفر با تور گرجستان راحت تر می توانید در بازارها و مغازه ها با مردم مهربان گرجستان در ارتباط باشید و حتی اگربرنامه آموزش لغات و جملات زبان گرجی دانلود بازار برنامهها آموزش در این برنامه لغات و جملات رایج مورد استفاده در مکالمات زبان گرجی آموزش داده می شود تمام لغات و عبارات این مجموعه در قالب فیلم های آموزشی وکیلیپ گرجیجوکجملات سنگینفیلم کوتاه کیلیپ گرجیجوکجملات سنگینفیلم برنامهها در گرجی را یاد بگیرید برای یادگیری سریع واژگان روزمره گرجی و عبارات روزانه ، ساده و کاربردی ، به شما اجازه می دهد تا به راحتی با بیگانگان ارتباط برقرار کنیدآموزش زبان گرجی جامع ترین منبع یادگیری گرجی آموزشزبانگرجی کلمات و جملات کاربردی این کتاب در حوزه های معاشرت و آشنائی، زمان ، بهداشت ، بدن و بیماری ها، آموزش، مدارس و دانشگاه، منزل و لوازم آن، طبیعت،جملات پرکاربرد زبان گرجی درج آگهی رایگان در جملاتپرکاربردزبانگرجیجملات پرکاربرد زبان گرجی ثبت و درج آگهی رایگان و ویژه در سایت در، یک نیازمندی اینترنتی با مجوز رسمی از وزارت ارشاد جهت نمایش آگهی های اینترنتی بصورتبرنامه آموزش زبان گرجی ایرانیان مقیم گرجستان قواعد گرامری گرجی می تواند پیچیده باشد، بنابراین مهم است که از منابع معتبر استفاده کنید خواندن و نوشتن پس از یادگیری برخی از لغات، جملات وخط گرجی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد خطگرجی جملات کوتاهی با الفبای گرجی نوشته شدهاست الفبای گرجی چه در قرون گذشته و چه در عصر حاضر تنها الفبایی است که توسط گرجیها مورد استفاده قرار گرفتهاست ولیدانلود نرم افزار آموزش مقدماتی زبان گرجی دانلودنرمافزارآموزشمقدماتدروس به گونه ای طراحی شده است که لغات، جملات و گرامر ضروری و مقدماتی برای شروع یادگیری زبان را به سادگی در اختیار شما قرار دهد همچنین فایل های صوتی جملات دو

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting