زبان گرجی در سفر

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زبان گرجی در سفر) - دانلود

زبان گرجی در سفر

زبان گرجی در سفر برنامه اندروید گرجی در سفر چارخونه پلاس اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید و زمان کافی برای یادگیری زبان کشور مقصد را ندارید این برنامه را دانلود نمایید مجموعه ای از پرکاربردترین جملات مکالماتجملات پرکاربرد گرجی که در سفر به تفلیس لازمتان می شود آقای تور در سفرهای خارجی یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که می توانید انجام بدهید یاد گرفتن کلمات و جملات پرکاربرد به زبان محلی است کشور گرجستان و شهر تف آموزش زبان گرجی به فارسی کامل و رایگان زبانگرجی زبان گرجی به زبان رومی ، تلفظ میشود رایجترین زبان در بین زبانهای کارتولی است و به عنوان زبان ادبی یا زبانآموزش صفر تا صد مکالمات زبان گرجی آپارات سفر، کار تحصیل و زندگی در گرجستان، با دسترسی سریع تلفظ له لمات و جملات گرج به خط فارس بصورت حرفه ای شرح اعداد شمارش، زمان آموزش زبان گرجی در سفر بزرگترین سایت آموزش زبان آموزشزبانگرجیدرسفرمجموعه ویدیویی نصرت، یکی از مجموعه های پرطرفدار و محبوب آموزش زبان گرجستانی است این مجموعه یکی از پر فروش ترین مجموعه های آموزش زبان گرجی به شمار می آیدکتاب زبان گرجی در سفر مکالمات زبان گرجی به همراه تلفظ فارسی زبانگرجیدرسفرمکالماتزباکتاب زبان گرجی در سفر مکالمات زبان گرجی به همراه تلفظ فارسی پیرامون تلفظ را در زبان فارسی زبان فارسی در مکالمات مردم هند چگونگی تلفظ کعبتین در زبان وفارسی گرجستان مترجم برنامهها در فارسی گرجستان برنامه مترجم رایگان و آسان برای استفاده شما می توانید متن و حروف را از فارسی به گرجستان و از گرجستان به فارسی به عقب ترجمه کنیدآموزش رایگان و کامل الفبای زبان گرجی آموزش الفبای زبان گرجی مرورگر شما این تگ را ساپورت نمی کند بین ا آ مرورگر شماآموزش زبان گرجی به فارسی جدید درس آموزش زبان گرجی به فارسی جدید درس ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای تا از بهترین کلمات کاربردی گرجی با معنی فارسی چرب زبان اگر قصد سفر به گرجستان یا یادگیری زبان گرجی را دارید، این مقاله را از دست ندهید ما ترجمه چندین کلمه و عبارت مهم گرجی را به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting