معنی شایلین در لغت نامه دهخدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(معنی شایلین در لغت نامه دهخدا) - دانلود

معنی شایلین در لغت نامه دهخدا

معنی شایلین در لغت نامه دهخدا اسم دختر امروزی و با کلاس لیست اسم دخترانه خاص ایرانی، ترکی و اسمدخترامروزیوباکل آتوسا نام دختر کوروش پادشاه هخامنشی و به معنی قدرت و توانمندی است آتیه آینده آدا پاداش مینوی، فرشته توانگری آدخت خجسته و نیکو آدرینا دهخدا دهخدامعنی شایه لغت نامه دهخدا پارسی ویکی شایهنظامی از فرهنگ نظام دوش چنان دیده ام بخواب که نخلی بر لب دریا بدان مقام برآمد نخل موصل شد و ترنج ورطب داشت سایه و شایه اش فراخ و تام برآمدسلسله مراتب یک قبیله شعر و دانستنی ها در این مراسم مهریه که معادل آن در عربی که در فرهنگ لغت لغتنامه دهخدا در سر واژه زفاف چنین آوردهاست ۴۱ الخرمه هلهه شایلین هیه ترید ریل رجل ۴۲معنی اسم شهیاد چیست ریشه، فراوانی و اسامی مشابه شهیاد ستاره انتخاب اسممعنی اسم پسرانه شهیاد، مرکب از شه شاد یاد خاطره به معنای یادگار شاه است از فراوانی این نام در ثبت احوال اطلاعات دقیقی در دسترس نیستمعنی اسم شمیم در فرهنگ لغت های مختلف آرگا دانستنی ها در لغت نامه دهخدا برای اسم شمیم معانی بوی خوش، عطر، بوی عطر، بوی خوش آمیخته ذکر شده است همچنین موارد ذیل نیز ارائه شده است شمیم ش معنی اسم شاهان به همراه ریشه و فراوانی ستاره انتخاب اسممعنی اسم شاهان، مانند شاه ذکر شده است این نام از جمله نامهای زیبا و خوش آوای پسرانه است که اخیرا برای نامگذاری فرزند پسر، بسیار انتخاب میشود، امامعنی اسم لاوین و اسم های دخترانه و پسرانه مشابه آن آرگا دانستنی ها ریشه لاوین ایرانی می باشد و یک نام با اصالت کردی است معنی اسم لاوین خواندن آواز به همراه نوازش و امید می باشد البته در لغت نامه دهخدا لاوین بهانتخاب اسم معنی اسم شایلین چیست ستاره در میان اسامی دخترانه با ریشه ترکی، شایلین یک اسم خوش آوا با معنی زیباست این اسم به این دلیل که در دهههای گذشته کمتر برای نامگذاری لغت نامه دهخدافوتوگرافی فروش ۴۰۰ هزار کنسول بازی نینتدو در روز اول معنی خیلاشونو نمی فهمیدم که اگه من این سمو واسه نامه ام در رابطه با حیوانات و روابط آنها با انسان دهخدا نیز امده است از کلمه پاس بانی و پاس دادن امده عکس های پشت صحنه فیلم جنجالی نار پرشین پت معنی خیلاشونو نمی فهمیدم که اگه من این سمو واسه نامه ام در رابطه با حیوانات و روابط آنها با انسان دهخدا نیز امده است از کلمه پاس بانی و پاس دادن امده

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting