معنی کلمه واژه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(معنی کلمه واژه) - دانلود

معنی کلمه واژه

معنی کلمه واژه واژه ساز بانک لغات معنی دار فارسیتوسط این برنامه میتوانید با وارد کردن حداقل سه حرف، کلمات معنادار متشکل از آن حروف را پیدا کنید حروف چندحرفی جستجوترجمه کلمه به فارسی دیکشنری انگلیسی بیاموز انگلیسی به فارسیکاربرد واژه به معنای کلمه واژه یا کلمه، واحدی از زبان است که از چند حرف تشکیل شده و به مفهومی بهخصوص اشاره میکند از واژگان برای ساختن جملاتبرنامه فرهنگ لغت لغت نامه دهخدا هوشمند دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات برنامه لغت نامه گوشی اندروید شامل تمامی کلمه های موجود درلغت نامه دهخدا مشتمل بر کلمه لغت نامه دهخدا فرهنگ لغت فارسی دهخدا فرهنگ واژگانلیست قشنگ ترین کلمات انگلیسی با ترجمه نمناک کلماتی برای نشان دادن معنا و مفهومات منفی یا تاریک بعضی از کلمات زیبا هستند اما معنای منفی دارند که در این قسمت با آن ها آشنا خواهید شد چیزی فاسدریشه و معنی کلمه فرش فرش شادرخ ریشهومعنیکلمهفرش فرش واژه ای است عربی و در لغت به معنای گستردن و گستردنی و واژه فرش در سده های نخستین ، در نوشته های مورخان به کار رفته استاصطلاحات و واژه های پرکاربرد در نامه های اداری مثال فراگستر اصطلاحاتوواژههایپرکاربردد مثال از بذل توجه شما متشکریم ۱۵ مزید امتنان معنا این عبارت ترکیب ۲ کلمه مزید به معنی بیشتر و امتنان به معنی سپاسگزاری است بنابراینکلمات ساده و غیر ساده در ادبیات فارسی جامع و با مثال تجزینو فارسی هفتم واژه غیر ساده چیست واژه هایی هستند که از دو یا چند جز تشکل شده اند ساختمان واژه های غیر ساده کدامند پیشوند اسم یامعنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی چیست تکنولایف معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی چیست نظرت چیه ماه قبل پرکاربردترین لغات ترکی استانبولی با تلفظ پرکاربردترینلغاتترکیاستان معنی کلمات ترکی به فارسی چقدر با لغات ترکی استانبولی آشنا هستید آموزش لغات ترکی استانبولی با تلفظ از واجبات هر مسافری است که به ترکیه سفر می کنددیکشنری آنلاین فست دیکشنری دیکشنری یا فرهنگ لغت کتاب جامعی است از کلمات و معنی یا معانی آن ها که بر اساس حروف الفبا تهیه و تنظیم شده است دیکشنری ها در زمینه های مختلف علمی، ادبی، سیاسی و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting