ربات درگاه پرداخت پی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ربات درگاه پرداخت پی) - دانلود

ربات درگاه پرداخت پی

ربات درگاه پرداخت پی راهنمای استفاده از وبسرویس درگاه پرداخت آیدی پی و گرفتن اگر یک وبسایت فروشگاهی و یا یک اپلیکیشن موبایل دارید که میخواهید مشتریانتان بابت ارایه خدمات شما، پرداختهایی انجام بدهند، وبسرویس پرداخت آیدی پی در اختیاربهترین درگاه پرداخت اینترنتی در ایران کدام است میهن وردپرس آموزش کسب و کار اینترنتی سایت در واقع درگاه مستقیم پرداخت است اگر با درگاه پی لاین سابق آشنا باشید این درگاه ورژن جدید همان درگاه پی لاین بوده که با نام جدیدمعرفی بهترین درگاه پرداخت اینترنتی نحوه دریافت پارس پک خانه کسب و کار اینترنتی یکی دیگر از بهترین درگاههای پرداخت اینترنتی نکست پی است که بهدلیل کارمزد کمتر از رقبای خود، استقبال زیادی از آن شده است این درگاه برایاتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت زرین پال با پایتون پارسکدرز اتصالرباتتلگرامبهدرپس از اتصال به درگاه با توجه به نوع فعالیت کاربر در درگاه پرداخت، انصراف، خطا پیامی به کاربر به صورت اتوماتیک در داخل ربات نمایش داده شود مثلا با پرداخت موفقدرگاه پرداخت چیست و چگونه کار می کند در آی وحید بخوانید وبلاگ با کمک درگاه پرداخت پی پینگ، شما می توانید بدون داشتن وب سایت، از دیگران پول دریافت کنید و برای دیگران پول واریز کنید برای این کار، کافی استایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام کابران عزیز وبسایت برای شما یک مطلبی درباره ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیتربات نوینو پی دستیار سریع امور مالی شما آموزش اتصال مدیریت تراکنشها و پرداختهای پذیرندگان با سادگی و امنیت بالا راهکاری هوشمند و سریع با ربات تلگرام درگاه پرداخت نوینو پیبرترین درگاه پرداخت واسط و مستقیم، با ویدئو آموزشی مدیریو فروشگاه اینترنتی درگاه پرداخت واسط اینترنتی سایت هایی هستند که با داشتن مجوز از شرکت های با عنوان پرداخت یار ابزار های درگاه پرداخت اینترنتی به کسب ودرگاه پرداخت تلگرام درگاهپرداختتلگراماگر شما هم در تلگرام، فروشگاهی دارید یا تصمیم به ایجاد یک کانال یا ربات در تلگرام گرفته اید حتما به نحوه دریافت پول از مشتریان فکر کرده اید شرکت درگاه پرداخت

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting