ربات درگاه پرداخت زرین پال

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ربات درگاه پرداخت زرین پال) - دانلود

ربات درگاه پرداخت زرین پال

ربات درگاه پرداخت زرین پال آموزش ایجاد درگاه پرداخت زرین پال آپارات تو این آموزش یاد میگیریم که توی زرین پال ثبت نام کنیم و درگاه پرداخت ایجاد کنیم ربات درگاه پرداخت زرین پال یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره ربات درگاه پرداخت زرین پال آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیت اجرا درآموزش ساخت ربات تلگرام همراه با درگاه پرداخت با قسمت اول در این دوره آموزشی قرار است به صورت کامل با تلگرام کار کنیم زبان اصلی برای رباتنویسی در این دوره است که نحوه کار با آن را نیز فرا درگاه پرداخت زرین پال بهزاد ایکام درگاهپرداختزرینپالدرگاه پرداخت زرین پال به دنبال یک درگاه پرداخت برای کسب و کار خود هستیدافزونه پرداخت آنلاین ووکامرس برای زرینپال افزونهپرداختآنلاین پس از ارتقا حساب کاربری به سطح نقرهای در منو سمت راست روی گزینهی درگاههای پرداخت کلیک نموده و سپس روی گزینه درخواست درگاه پرداخت کلیکدرگاه پرداخت زرین پال برای پیاده سازی درگاه پرداخت زرین پال کدی سورسی چیزی دارید ممنونم پاسخ ها محمد اشرافی سلام خسته نباشید این سورس روپروژه اتصال درگاه پرداخت زرین پال به ربات ثبت شده در دسته بندی برنامهریزیتبلیغوخریدتحسلام وقت بخیر یه ریات میخوام که به درگاه زرین پال فعالی که دارم متصل بشه تا اعضا با پرداخت اشتراک مدت دار عضو گروه باشند و پس از اتمام دسترسی به مطالب نداشمعرفی بهترین درگاه پرداخت اینترنتی نحوه دریافت پارس پک خانه کسب و کار اینترنتی آخرین درگاهی که آن را در لیست بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط قرار دادیم، زیبال است اولین نکتهای که در مورد این درگاه باید بدانید این است که آموزش اتصال درگاه زرین پال به فروشگاه اینترنتی آپارات در فروشگاه ساز سپهر امکان اتصال درگاههای مختلف بانکی به فروشگاه شما وجود دارد یکی از آنها، درگاه واسط زرین پال است که با اتصال آن،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting