datepicker شمسی اندروید

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(datepicker شمسی اندروید) - دانلود

datepicker شمسی اندروید

شمسی اندروید جلسه آموزش کاربردی پیاده سازی تقویم شمسی در اندروید آپارات در این ویدئو به راحتی میتوانید تقویم شمسی یا تقویم فارسی را در اندروید پیاده سازی نمایید تقویم شمسی تاپ لرن تقویمشمسی استاد من چطوری میتونم از تقویم شمسی استفاده کنممثلا شمسی تقویم شمسی تاپ لرن پرسش و پاسخ دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ تاریخ شمسی برنامه نویس خود آندروید هم چیزی نیست جز سه تا که کنار هم قرار داده شدن از همین روش برای ساخت شمسی استفاده کنید ورود یک شمسی به زبان که از از تاریخ سرور برای نمایش روز جاری استفاده میکند به زبان جاوااسکریپت است و نیازی به سایر فریمورکها مانند ندارد سبک و کم حجم است کیلوبایت روزهامعرفی بهترین نرمافزارهای تقویم فارسی اندروید و آیاواس با رابط کاربری ساده یکی از پرطرفدارترین برنامههای تقویم شمسی در اندروید میباشد میتوانید برنامه شیفت با توجه به گذشت حدود ۹ سال از انتشار نسخه اول نرمافزار تقویم آسمان و تغییرات اساسی در نسخههای جدید اندروید، پشتیبانی از نرمافزار به پایان رسیده است و درتقویم ایران باحساب ایران با مناسبتها و تعطیلات رسمی کشور ، تقویم آنلاین و کامل سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۴۰۳ هجری شمسی دریافت تقویم فارسی اندروید مناسبتهای اردیبهشت فایل تقویمبهترین اپلیکیشن تقویم شمسی فارسی اندروید معرفی ۵ برنامه دانستنی اپلیکیشن شمسی است و اندروید به صورت پیش فرض در اپلیکیشن تقویم خود تاریخ شمسی را ارائه نکرده و فقط شامل تاریخ میلادی میشود اما به نظر شما تقویم فارسی شمسی اندروید شمسی اندروید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting