تقویم فارسی برای اندروید استودیو

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تقویم فارسی برای اندروید استودیو) - دانلود

تقویم فارسی برای اندروید استودیو

تقویم فارسی برای اندروید استودیو دانلود تقویم فارسی آندروید موبایل اندروید نرم افزار آندروید دیگری برای نمایش تقویم فارسی در گوشی های موبایل آندروید می باشد این نسخه دارای محیط کاربری زیبایی می باشد که میسورس برنامه تقویم شمسی و فارسی اندروید در اندروید استودیو سورسبرنامهتقویسورس تقویم شمسی در این مطلب همراه شما هستیم با سورس یک اپلیکیشن کامل تقویم شمسی طراحی و برنامه نویسی شده کاملا توسط یک فرد ایرانی بهترین اپلیکیشنهای تقویم ایرانی برای اندروید و دیجی کالا اپلیکیشن و نرمافزار در واقع همه افراد حداقل یک اپلیکیشن تقویم ایرانی و شمسی را روی گوشی خود دارند و از آن استفاده میکنند با این حال اگر شما هم جزو آن دسته ازدانلود گجت تقویم اندروید سرزمین دانلود دانلودگجتتنرم افزار یک تقویم فارسی است که قابلیت های بسیاری دارد از قابلیت های این نرم افزار میتوان به مناسب ها و آپدیت شدن سالانه اشاره کرد همچنین اینتقویم فارسی گوشی یاس دانلود تقویمفارسیگوشیامروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار تقویم شمسی سال برای موبایل با فرمت آندروید برای تمام گوشی های موبایل که از اندرویدمعرفی و پیاده سازی آن در اندروید استودیو تقویم به گونه های شمسی، قمری و میلادی هستش و یکی از قسمت های مهم اون رو تقویم تشکیل میده خب الان که با تعریف کلی کلندر ویو آشنا شدیم، وقتویرایش سورس تقویم حرفه ای اندروید پونیشا برنامهنویسی و احترام سورس یک تقویم شمسی سورس یک تقویم شمسی با قابلیت قطب نما اوقات شرعی و تبدیل تاریخ موجود است تحت اندروید استودیو هم باشه مهارت های مورد نیازآموزش فارسی در برنامه نویسی اندروید اندروید آبا امکان داره آموزش یا نرم افزاری برای اندروید قرار بدین که هنگام عکس گرفتن با دوربین ، تقویم شمسی روی عکس حک بشه مثل گوشی های سونی اریکسون تقویم ارز تقویمارز این تقویم بهترین و کامل ترین تقویم فارسی درسورس تقویم اندروید نقشه های ساخت گاوداری گوشتی تقویم شمسی در سورس برنامه افزار اندروید استودیو میتونید از این سورس استفاده کنید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting