وصيت نامه شهيد حميد باکري

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه شهيد حميد باکري) - دانلود

وصيت نامه شهيد حميد باکري

وصت نامه شهد حمد باکر بخش از وصت نامه شهد حمد باکر حامیان عدالت در ایلام بخش از وصت نامه شهد حمد باکر دعا کند که خداوند شهادت را نصب شما کند که در غر ان صورت زمان فرا م رسد که جنگ تمام م شود و رزمندگان سه دسته م شوندوصیت نامه شهید حمید باکری ایمنا وصیتنامهشهیدحمیدباکریحمید باکری در سال ۱۳۳۴ در شهرستان ارومیه به دنیا آمد و ششمین فرزند خانواده بود شهید حمید باکری برادر شهید مهدی باکری در اثر اصابت آرپیجی، در عملیات خیبر بهبخش از وصت نامه شهد حمد باکر سابقون در این مطلب فرازهائی از وصیت نامه این شهید والا مقام آورده شده که بدین شرح است دعا کند که خداوند شهادت را نصب شما کند که در غر ان صورت زمان فرامرسدوصیت نامه شهید حمید باکری راسخون وصیت نامه شهید حمید باکری وصیت نامه شهید حمید باکری بسم رب الشهدا والصدیقین در این لحظات آخر عمر سر تا پا گناه و پشیمانی، وصیت خود را می نویسم و علم کامل دارم که درفرازی از وصیت نامه شهید حمید باکری فرازی از وصیت نامه شهید حمید باکری دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند که در غیر اینصورت زمانی می رسد که جنگ تمام می شود و رزمندگان اسلام سه دسته میفرازی از وصیت نامه شهید حمید باکری پل شهادت فرازی از وصیت نامه شهید حمید باکری ۱ دسته ای به مخالفت با گذشته خود بر میخیزند و از گذشته خود پشیمان میشوند ۲ دسته ای راه بی تفاوتوصیت نامه شهید حمید باکری کتابراه کتابهای انقلاب و دفاع مقدسمعرفی کامل کتاب و دانلود رایگان یا خرید کتابهای صوتی یا مرتبط با موضوع وصیت نامه شهید حمید باکریشهید حمید باکری مدافع راه وطن ایمنا چند رسانه ای رادیو ایمنا وصیت به احسان و آسیه عزیز ان شاالله هرگاه به سنی رسیدید که توانستید این وصایا را درک نمائید هرچند روز یکبار این وصیتنامه را بخوانیدوصیت نامه سردار شهید حمید باکری فرهنگسرای الغدیر وصیتنامهسردارشهیدحمید در این لحظات آخر عمر سر تا پا گناه و پشیمانی، وصیت خود را می نویسم و علم کامل دارم که در این مموریت شهادت، جان به پروردگار بزرگ باید تسلیمقسمتی از وصیت نامه شهید حمید باکری شهید حمید باکری دعا کنید که خدا مرگ شما را شهادت قرار بدهد در غیر این صورت زمانی فرا می رسد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting