وصيت نامه شهيد حسين کاشاني

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه شهيد حسين کاشاني) - دانلود

وصيت نامه شهيد حسين کاشاني

وصت نامه شهد حسن کاشان وصیتنامه شهدا برای تمام زمان ها کاربرد داردپشتیبانی از ولایت فقیه شهید حسین صباغزاده در وصیتنامه اش می گوید شهید حسین صباغزاده در وصیتنامه اش خواهر شهید حسین صباغزاده از شهدای مهندس کاشان دقایقی قبل در یادواره شهدایقسمتی از وصیت نامه شهید حسین عموحسنی روستا زد اشان اصفهان تارخ تولد تارخ شهادت مان شهادت ام الرصاص عملات ربلا زندگ نامه خاطرات وصت نامه آثارمتن وصیتنامه شهید محمدحسین فهمیده خبرگزاری برنا سیاسی سایر عناوین سیاسی من به جبهه میروم و امید آن دارم که پدر و مادرم ناراحت نباشند، حتی اگر شهید شدم، چون من هدف خود را و راه خود را تعیین کردهام و امیدوارم کهفرازی از وصیتنامه شهید حسین چوپانیان از جناحبندیها در مساجد فرهنگی مقاومت و پایداری من در قبال زحمات شما برایتان کاری نکردم مگر نامهربانی و اذیت، از شما میخواهم که برایم دعا کنید و بدانید که حقیر برای خدا به جبهه رفته و شهیدفراز از وصت نامه شهد حسن لشتغان پور ایرنا فرازازوصتنامهشهدحس بندرعباس خط اسلام، خط امام را ار ند ه راه است اله و پربار راه راست ه صراط المستقیم است راه خداست راه محمد است، راه علی است و راه سرخسفیر ولایت پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در منزل والدین شهید امام جمعه کاشان گفت ثمره خون شهدا و شهید در وصیت نامه شهید که در تاریخ شهید سیدحسن چاوشی ونی شهدا و ایثارگران راوند شهیدسیدحسنچاو محل سکونت کاشان و پیش از آن مدت هفت سال در راوند کوچه شهید حسین انباری گوشهای از زندگینامه شهید سیدحسن چاوشی از وصیت و خواهشی که با آنانوصیتنامه ی شهید حسین کرباسی منتظران مهدی شهید ضمن تشکر از پدر و مادر خود که چنین فرزندی را تربیت کردند و در راه اسلام فدا کردند و توصیه من به مردم شهید پرور کاشان این است که سنگرهای مساجد را حفظتحقیق در مورد زندگی شهید خرازی وصیت نامه دانشچی زندگینامهاز مسئولین عزیز و مردم حزبالهی میخواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کنند و الان در کشور دست به مبارزه دیگریوصیت نامه شهید سید حسین علم الهدی سایت جامع سربازان اسلام ایات خدا را بخوانم و بعد حفظ کنم و سپس زمزمه کنم و بعد شعار زندگی کنم باشد تا این دل پر هیجان و طپش را آرامش دهد و بعد با این برای خود توشه سازم و توشه را

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting