وصيت نامه امام موسي کاظم

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه امام موسي کاظم) - دانلود

وصيت نامه امام موسي کاظم

وصت نامه امام موس کاظم موسی کاظم ویکیپدیا، دانشنامه آزاد موسیکاظماو امام هفتم شیعیان دوازدهامامی بعد از پدرش جعفر صادق و پیش از پسرش علی بن موسی الرضاست او ملقب به کاظم و بابالحوائج است در ایران اغلب موسی کاظم یا بهطوردلل ازدواج نردن دختران امام موس اظمع انوار پراکنده نسخه متنی باد متذر شد ه در ان وصتنامه حضرت بشتر خواستند، به فرزندان خود اعلام ند ه حجت خدا بعد از و حضرت رضاع است و باد در هر مورد من جمله مسئله ازدواج از آنوصیت و شهادت امام کاظم ع در تعزیه قودجان آپارات قسمت گفتگو با مسیب و وصیت به امام رضا ع و شهادت امام موسی بن جعفر ع در تعزیه شهادت حضرت امام کاظم ع حسینیه حضرت سخنرانی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام یک نامهای از حضرت در زندان است که آخرین نامهی حضرت است یک نفر نامه نوشت، از او سال کرد، فرمود من الآن در موضع تقیه هستم حالا چطور این نامه را نوشتوصیت امام موسی کاظم علیه السلام به هشام بن حکم گاه انسان سر دو راه قرار م گیرد، یعن دو کار در مقابل او واقع م شود و نم داند کدام یک، راه درست و صواب یا درستتر و بهتر است تا آن را انتخاب نمایدزندگینامه امام موسی کاظم علیه السلام اهل البیت زندگینامهامامموسیکاظمعل شهادت امام موسی کاظم علیه السلام درباره فت شهادت امام سه روات مختلف نقل شده است شهادت آن حضرت در پ مسموم ردن امام صورت گرفته استزندگی نامه امام موسی کاظمع دانشگاه ایلام زندگنامتحت تربت فوقالعاده امام صادق مراحل رشد و کمال را پشت سر گذاشت و مرحله نوجوان و جوان را ط نمود، به گونه ا که تا آخر عمر، جلال و جمال اله در صورت و سرتش وصت وصتزندگی نامه امام موسی کاظم علیه السلام هنرستان هوانوردی مجمع صنعت زندگینامهامامموسیکاظمع ، دلیل ازدواج نکردن حضرت معصومه و دیگر دختران امام موسی کاظمع اخبار فرهنگی و هنری دین باید متذکر شد که در این وصیتنامه حضرت بیشتر خواستند، به فرزندان خود اعلام کند که حجت خدا بعد از وی حضرت رضاع است و باید در هر موردی من جملهشهادت امام موسی کاظم علیه الصلاه و السلام دانشگاه ادیان و مذاهب اخبار ی عیسی بن عبد الله می گوید به حضرت صادق ع عرض کردم اگر حادثهای پیش آمد کرد و خداوند این طور حادثهای پیش نیاورد، من به امامت کدام شخص

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting