وصيت نامه امام علي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه امام علي) - دانلود

وصيت نامه امام علي

وصت نامه امام عل وصیت نامه امام علی ع حتما ببینید آپارات وصیت نامه زیبا و شنیدنی حضرت علی که کمتر ایرانی به آن توجه کرده است کاش در کنار تمام این عزاداری ها و شب بیداری ها و گریه و اشک ها، سه مروری بر وصیت نامه های امیرالمومنینع در نهج البلاغه خبرگزاری حوزه حوزه علمیه قم حضرت در ادامه می فرماید خدا را خدا را در باره همسایگان، حقوقشان را رعایت کنید که وصیت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم شماست، همواره بهوصت حضرت علی ع قبل از شهادت هیچ چیز را شریک خدا قرار ندهید همه اخبار وصت حضرت علی ع قبل از شهادت هیچ چیز را شریک خدا قرار ندهید سنت محمدص را ضایع مسازید اما وصیت من به شما متن عربی ۱۴۹ و من لام له نامه وصت امام علیه السلام درباره دارائی هایش نامهاز آن وصت است حسن بن عل نگهدار مال مرا عهدهدار شود خود از آن مصرف نماد و به دگر ببخشد آن سان ه روا بود و شاد اگر برا حسن حادثها پدد آد و حسنوصیت نامه حضرت علیعلیه السلام در آخرین لحظات عمر تبیان حضرت علی علیه السلام این آن چیز است ه عل پسر ابوطالب وصیت مند به وحدانیت و یگانگ خدا گواه مدهد و اقرار مند ه محمد بنده و پیغمبر اوست، خدا او راموضوعات وصیت نامه حضرت علی به فرزندش یا امام حسن و راح روح نهجالبلاغه نامهها وه درغم آد مرگ، حسن و حسن علهما السلام را درابد نند با مرگ آنها نسل رسول خدا صل الله عله و آله و سلم از بن برودوصیت نامه و آخرین سفارشهای امیرالمومنینع به شیعیان تسنیم رسانه ها خواندنی این وصیتنامه ا است که امیرالممنین، عل بن ابیطالب بدان وصیت مکند گواه مدهد که معبود جز خدا نیست که یگانه است و شریک ندارد و نیزدو وصیتنامه زیبای امام علیع ، پس از جنگ صفین و در آخرین لحظات صفحه نخست سیاست این آن چیزی است که علی پسر ابوطالب وصیت میکند به وحدانیت و یگانگی خدا گواهی میدهد و اقرار میکند که محمد بنده و پیغمبر اوست، خدا او رامتن و ترجمه نامه ها ی نهج البلاغه وصت به امام حسن و حسن علیهما السلام وصت به امام حسن و حسن علیهما السلام پس از آن فرمود ا پسران عبد المطلب نم خواهم شما را بابم ه در خونها مسلمانان فرو رود به بهانه انه بگوئد امرفرازی از وصیت نامه امیر الممنین امام علی ع پس از ضربت خوردن ایشان این بخش از سخنان گهربار امام علی ع از نامه نهج البلاغه که وصیت نامه ایشان پس از ضربت خوردنشان است و همچنین بخش آخر کلیپ هم از خطبه ی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting