قاچاق آثار ملي و عتيقه جات

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(قاچاق آثار ملي و عتيقه جات) - دانلود

قاچاق آثار ملي و عتيقه جات

قاچاق آثار مل و عتقه جات دو قاچاقچی آثار باستانی در بامیان دستگیر شدند آوا صدای افغان دوقاچاقچیآثارباستانی آثار باستانی و عتیقه را در ولایت بامیان دستگیر کردند جات مدفون شده در زیر زمین را دارد، از نزد والی بامیان افزود که از نزد قاچاقچیان سه جلد کتاب رهنمودی واز کشف عتیقهجات میلیاردی دو هزارساله تا جلوگیری قاچاق دام زنده ازکشفعتیقهجاتمی تمدن و هویت هر ملتی ریشه در میراث فرهنگی آن دارد، پلیس ضمن حفاظت و حراست از میراث گرانبهای ملت ایران با هرگونه قاچاق آثار باستانی قاطعانه مقابلهقاچاق آثار مل و عتقه جات یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره قاچاق آثار مل و عتقه جات آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیت اجرا درغارت و قاچاق آثار باستانی یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی شبکه العالم غارتوقاچاقآثارباستانییمن مدیر اجرایی مرکز مطالعات باستان شناسی هدهد تکید کرد ائتلاف متجاوز به مدت هفت سال، عمدا اماکن باستانی را با حملات هوایی خود هدف قرار داده و دستروزنامه ایران قاچاق عتیقه تعریف قانون از اشیای عتیقه تقریبا همان تعریف قانون حفظ آثار ملی مصوب مجلس پس از مشروطه است یک فصل و ماده از قانون مجازات اسلامی به شرح مجازاتی پیش بینی جات جاتنگهداری و خرید و فروش عتیقه جرم است دنیای اقتصاد گردشگری همچنین ماده سوم لایحه قانونی راجع به جلوگیری از انجام حفاریهای غیرمجاز و کاوش به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه و آثار تاریخی بهصورت صریح مقررکشف بزرگترین محموله قاچاق عتیقه در اردبیل خبرگزاری تسنیم استانها اردبیل وی اظهار کرد از این باند قاچاق، عتیقه جات گرانبها مانند جام ایران باستان کشف شد که در حفاری مناطق تاریخی و باستانی مشگین شهربه دست آمده اندکه تجربه زیست شده معامالت و قاچاق میراث فرهنگی و آثار باستانی میراث فرهنگی، معامالت، آثار باستانی، قاچاق، پلیس امنیت اقتصادی، تجربه زیست شده از لحاظ لغوی قاچاق یعنی جابه جا کردن شی یا اشیا یا موادی که اصل آنها وآثار باستانی ایران برای موزه آقاخان قاچاق شده است تابناک صفحه نخست فرهنگی بنا بر بررسیهای تابناک، برخی از این آثار در هیچ حراجی معتبری عرضه نشده و به شکل قانونی نیز از کشور خارج نشدهاند بنابراین، میتوان جات جاتسوداگری تاریخ در بازار سیاه اقتصاد اقتصاد خرد به بیان دیگر، برخی از قاچاقچیان با تشکیل کارگاههای حفاری تنها ادعای بیرون آوردن اشیا تاریخی را دارند و غالب اشیای قاچاق شده ساختگی و مجعول است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting