قاچاق سلاح و مهمات

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(قاچاق سلاح و مهمات) - دانلود

قاچاق سلاح و مهمات

قاچاق سلاح و مهمات باند سازمان یافته اشرار و قاچاقچیان سلاح و مهمات در سیستان و ایرنا باندسازمانیافتهاشراروقاچاق وی بیان کرد ماموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و فنی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه پنج نفر متهم را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنانانهدام شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور سرکرده اصلی باند استانها کرمان وی با بیان اینکه در این ارتباط قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شده است، افزود قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشورانهدام شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور تابناک صفحه نخست سیاسی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت خبر داد و گفت درآیین نامه اجرایی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات ودارندگان سلاح آیین نامه اجرایی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات ودارندگان سلاح و مهمات غیرمجازابلاغ شد ۲ سلاح گرم سبک غیرخودکار ۴قبضه و بیشتر برنو،ام یک وقاچاق سلاح و مهمات در سیاست جنایی ایران و اسناد بین المللی سیویلیکا قاچاق سلاح ومواد هسته ای به دلیل تالی فاسدهایی که دارد یکی از مهم ترین مسایلی هست که امنیت بشری را به مخاطره میاندازد، امروز این قاچاق با هدف انهدام شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی در ارومیه تابناک صفحه نخست حوادث رئیس کل دادگستری آذربایجانغربی به افرادی که با اعمال مجرمانه و قاچاق سلاح و مهمات قصد برهم زدن امنیت عمومی جامعه را در سر دارند، هشدار دادقاچاق سلاح رکنا قاچاقسلاححوادث رکنا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در این شهرستان خبر داد و گفت در این رابطه ۴ متهم بازداشت و بیش ازقاچاق سلاح و مهمات مشرق نیوز قاچاقسلاحومهماتقاچاق سلاح و مهمات پدیده عجیب و غریبی نیست اما در این روزها کشف محمولههای متفاوتی از دوش پرتاب گرفته تا دوشکا حاکی از برنامه ریزی دشمن برای ناامن کردن کشورقاچاق سلاح و مهمات روزنامه دنیای اقتصاد قاچاقسلاحومهماتباند قاچاق سلاح و مهمات در خاش منهدم شد فارس فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting