آمار زاد و ولد در ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آمار زاد و ولد در ایران) - دانلود

آمار زاد و ولد در ایران

آمار زاد و ولد در ایران آمار جمعیت ایران پیشبینی جمعیت ایران آمارفکت طبق آماری که آمارفکت از بانک جهانی به دست آورده رشد جمعیت سالانه در ایران ، میزان زاد و ولد ، میزان مرگ و میر درصد بوده استنگرانی از پیری جمعیت را باید جدی گرفت استانهایی که پایینترین جامعه رفاه و آسیب های اجتماعی نرخ زاد و ولد را داشتند وزیر کشور گفت اغراق نیست اگر بگوییم مسله کاهش نرخ باروری و پیری جمعیت بسیار نگرانکننده است به همین منظور باید درمرکز آمار ایران نرخ زاد و ولد به ۷۷ صدم درصد کاهش یافته است مرکز آمار ایران نرخ زاد و ولد به ۷۷ صدم درصد کاهش یافته است حسین قاضیان، جامعهشناس مردم در شرایط سخت اقتصادی زندگی میکنند و ازدواج کردن، یک نماینده مجلس تنها دستگاهی که نرخ زاد و ولد در آن افزایش یافته نگرانی شدید مقامات جمهوری اسلامی از نرخ باروری در کشور در حالی است که بنابر آمارهای بانک جهان نرخ باروری در ایران ۱۷ کودک به ازای هر زن است کهزاد و ولد در کدام استانها بیشتر است تجارت نیوز جامعه بر اساس تازهترین گزارش مرکز آمار ایران در طبقهبندی باروری ایران، نرخ باروری در ایران از ۲٫۱ در سال ۹۶ به ۱٫۷ در سال ۹۹ رسیده، یعنی حدود ۱۹کاهش ۲۷ درصدی زاد و ولد در چهار سال اخیر پسران، بیش از نیمی از اجتماعی خانواده بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار ایران، تعداد ولادتهای ثبت شده در کشور طی سال ۹۹ در قیاس با همین آمار در سال ۹۵ با کاهش ۲۷ درصدی مواجه ولادت آمار و اطلاعات استان تهران آمار و اطلاعات ارائه شده دراین بخش به صورت ثبتی است و توسط اداره کل ثبت احوال استان تهران ارائه میگردد دراین بخش آمارهایی مانند میزان تولد به تفکیک دختررقابت نابرابر فرزندآوری اتباع خارجی با ایرانیان روزنامه همدلی همدلی گروه اجتماعی در حالیکه نرخ زاد و ولد در کشور در بین سالهای تا حدود درصد کاهش و حرکتی پرشتاب به سمت پیری را نشان میدهدشروع روند نزولی فرزند آوری در کشور از سال ۱۳۶۵ خبرآنلاین اخبار اجتماعی خانواده به گزارش خبرآنلاین، همانطورکه در نمودار زیر ملاحظه میشود طی سالهای ۱۳۵۰ الی ۱۳۹۹ ، بیشترین میزان ولادت در کشور در سال ۱۳۶۰ به ثبت رسیده است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting