آمار متولدین دختر و پسر

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آمار متولدین دختر و پسر) - دانلود

آمار متولدین دختر و پسر

آمار متولدین دختر و پسر تعداد متولدین دختر و پسر در سال سایت طلا سرگرمیبه گزارش سایت طلا، آمارهای رسمی موالید و فوتیهای سال گذشته که سازمان ثبت احوال کشور آنها را منتشر کرده است، نشان میدهد که جمعیت کشور در این سال نسبت بهپسران درصد متولدین امسال هم میهن جامعه ثبت احوال در این گزارش اعلام کرده که در دنیا در بدو تولد، تعداد موالید پسر از تعداد موالید دختر، بیشتر است این نسبت در سالهای بعد بهعلت مرگچالشهای جمعیت از ضرورت کاهش سن ازدواج تا سلامت مادر و کودک پیشخوان به گفته کارشناسان مسئله جمعیت، در دنیا و در بدو تولد تعداد موالید پسر از تعداد موالید دختر بیشتر است و این نسبت در سالهای بعد به علت مرگ زیاد کاهش ۲۷ درصدی زاد و ولد در چهار سال اخیر پسران، بیش از نیمی از اجتماعی خانواده بیش از نیمی از متولدان سال ۹۹ را پسران تشکیل می دهند در واقع تعداد ولادت های ثبت شده برای پسران طی سال گذشته ۵۷۵ هزار و ۱۹۳ مورد و تعداد ولادتبیش از ۵۱ درصد از تولدهای نوزادان در سال ۱۴۰۲ به پسران تعلق گرفت جامعه شهری، سلامت و رفاهی آمارهای مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال نشان میدهد که در ۹ ماهه امسال از تعداد نوزادان متولد شده ۵۱۸ درصد نوزادان پسر و ۴۸۲ درصدتعداد متولدین نوزادان پسر از دختر بیشتر شد آمار تولدها در کشور طی تعدادمتولدیننوزادانپ بنا بر داده های سازمان ثبت احوال، نسبت تولد نوزادان پسر به نوزادان دختر در ماهه ابتدایی سال جاری بوده که نستعداد نوزادان دختر و پسر، کدام بیشتر است نی نی بان نوزاد در واقع به نظر میرسد به طور طبیعی به ازای هر ۱۰۵ نوزاد پسر، ۱۰۰ نوزاد دختر متولد میشود اما این اختلاف در سایر کشورهای دنیا متناقض است و حتیبیشترین متولدین ماه اول امسال دختر بودند یا پسر رکنا رک پلاس گوناگون رکنا رییس سازمان ثبت احوال کشور آمار تولد دختران و پسران را در ماه اول سال تشریح کردکاهش نگرانکننده جمعیت دختران در ایران از شایعه تا واقعیت پژوهش اجتماعی فرهنگی در برخی کشورهای جهان نرخ تولد نوزاد پسر به مراتب بیشتر از تولد نوزاد دختر می باشد آمار تولد ۱۱۳ پسر به ۱۰۰ دختر در دو کشور چین و کره جنوبی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting