دیکشنری زبان سوئدي به فارسي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیکشنری زبان سوئدي به فارسي) - دانلود

دیکشنری زبان سوئدي به فارسي

دیکشنری زبان سوئد به فارس دیکشنری سوئدی به فارسی دیکشنری سوئدی به فارسی معتبرترین و کامل ترین فرهنگ لغت سوئدی می باشد که از زبان سوئدی به زبان های دیگر از جمله فارسی ترجمه شده استلغات سوئدی مکتب خونه الفبای سوئدی از سیستم نوشتاری زبان لاتین مشتق شده و شامل ۲۹ حرف است در میان این حروف، ۲۰ حرف صامت داریم و ۹ حرف مصوت حروف مصوت در تلفظ سوئدی بخش چالشانگیزلیست لغات سوئد به فارس کابران عزیز وبسایت برای شما یک مطلبی درباره لیست لغات سوئد به فارس آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیت اجرا در تمامی لغات همانطور که میدانید، و اگر نمی دانید ما به شما می گوییم که بدانید تمامی افعال و صفت ها در زبان سوئدی از اسم ها می آیند و شما با یادگیری اسم کتاب سوئدی زبان سوئدی به فارسی فروشگاه آموزشیدر بخش اول نویسنده این کتاب آرش عبداله زاده، ضمن معرفی حروف الفبای زبان سوئدی، به اشکال مختلفی که هر حرف در کلمات مختلف تلفظ می شود، می پردازد به دلیل حساسیتیزبان سوئدی به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس زبانسوئدی سوئدی زبان رسمی کشور سوئد به حساب می آید، اگر چه زبان های دیگری نیز در کشور سوئد استفاده است که از آن جمله می توان به زبان سامی اشاره کرد که مخصوص مردم ساکنفرهنگ لغت سوئدی فارسی در می توانید ترجمه هایی از سوئدی به فارسی را از منابع مختلف پیدا کنید ترجمهها از رایجترین به کمتر محبوبتر دستهبندی شدهاند ما تمام تلاش خود را میترجمه زبان سوئدی آپارات مرکز ترجمه بازار محلی برای ترجمه متون شما از زبان سوئدی به فارسی است برای ترجمه تمام متون سوئدی از جمله کتاب، مقاله دانشگاهی، نامه ترجمه سوئدی به فارسی دارالترجمه رسمی پارسیس ترجمهسوئدیبهفارسیدارالترجمه سوئدی به فارسی پارسیس قادر است متون ترجمه شما را از زبان سوئدی به زبان فارسی برگرداند زبان سوئدی یاد بگیرید فارس زبان سوئدی یاد بگیرید صفحاتی برای کسانی که مایل به یادگیری زبان سوئدی هستند به کمک فیلم ها کلمات و مفاهیم سوئدی را یاد بگیرید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting